Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Petra
20-01-2014

Deze verzekeraar wil alleen de premie innen. UItbetalen doen ze nooit.

Je kan het geld dat je aan premie kwijt bent beter op een spaarrekening zetten dan heb je tenminste iets als het nodig is. Nu betaal je dure premie maar moet iedere dierenarts nota zelf betalen. Je bent dus feitelijk dubbel geld kwijt !!

Crientje
08-07-2013

We wilden onze kat hier verzekeren. Ze kwam van Bulgarije via een lange reis naar Nederland en had daarbij een verkoudheid opgelopen. Uit voorzorg en advies van de dierenarts een antibioticakuurtje gedaan en ook haar oormijt behandeld. Toen wij de verzekering afsloten was dit al voorbij en was ze kerngezond. wel eerlijk alles aangegeven want anders krijg je achteraf gezeur. via de site geen probleem kon het zo afsluiten. Krijg je daarna doodleuk een mail waarin staat dat ze wordt uitgesloten voor neus, holtes en longen.... pardon? bij de bevestiging op het internet gaven ze dit NIET aan. heel slinks dus! ik heb meteen bezwaar aangemaakt en gevraagd of ze hun uitsluitsel terug konden trekken. Geen antwoord. 3 weken later weer gemaild. 3 weken daarna nog geen antwoord. ik was het zat. laatste mail gestuurd met het verzoek dringend contact op te nemen en mij iets te laten weten, wel was er al geld van mijn rekening afgeschreven. weer geen antwoord. Er waren al een paar maanden voorbij en geen woord van Ohra gehoord. toen heb ik een serieuze aangetekende brief en mail verzonden met de mogelijkheid dat ze voor de laatste keer van hun kant het konden regelen en dat ik anders mijn advocaat in zou schakelen omdat ze nog altijd vrolijk geld afschreven van mijn rekening. Daarna heb ik eindelijk een goed antwoord gehad, maar moest er WEER actie van mijn kant worden genomen. Prima. Maar enkele dagen daarna krijg ik ineens een brief thuis met dat ze mijn opzegging hebben ontvangen en dat het met terugwerkende kracht is opgezegd... ik heb NOOIT een opzegging gedaan..... Maar, ik was er klaar mee, heb een aangetekende brief teruggestuurd met dat ik hun bevestiging had ontvangen en vriendelijk verzocht de bedragen terug te storten, want hier werd in hun brief niet over gesproken...

Na een aantal weken was het geld teruggestort. Maar wat een slechte service van Ohra. Ze willen je niet te woord staan. en het duurt dus 3 maanden voordat ze een mail of brief beantwoorden... vervolgens doen ze alsof er niets aan de hand is, en excuses maken hebben ze helemaal niet van gehoord.

Nu zit ik bij Petplan. Daar reageren ze al binnen 2 werkdagen. Kan Ohra een voorbeeld aan nemen.

NOOIT MEER OHRA voor ons!