Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Nooit verzekering gehad voor honden maar dacht doe het een keer … nou rekening ingediend op 24 oktober en blijven maar vragen om patiëntenkaart en dan weer over zijn Eten dan weer over zijn snurken … hond is gecastreerd en niet verzekerd daarvoor … maar dat is ook de doelstelling niet … ik dacht iedereen is enthousiast over verzekering en alle beetjes helpen ….andere hond is ook verzekerd bij andere maatschappij . vrijdag rekening ingediend en nu al uitgekeerd . echt ik word echt sjagerijnig van de OHRA …. je kan beter geld opzij zetten iedere maand . Bereik je veel meer mee en minder irritatie.
Bij Ohra zijn ze goed in de kleine lettertjes. Niets vergoeden en alleen maar premie betalen. Kan nog niet opzeggen, zodra het kan ben ik weg. Maar ondertussen blijven betalen voor jan met korte achternaam. Sowieso nooit meer een verzekering van Ohra. Ik leg wel geld opzij voor de dierenarts.
Onze 14 jarige hond was verzekerd bij Proteq, die werd overgenomen door Ohra. Ineens hogere premie en veel dingen niet meer verzekerd. Zo ook crematie. Dat een verzekeraar een belangrijke verandering in een emotioneel onderdeel van een verzekering niet doorgeeeft bij overname is een schande! Wij kwamen er pas achter dat we totaal geen vergieding meer kregen bij crematie op het moment dat we die verzekering nodig hadden. Bij correspondentie hierover ook totaal geen begrip of coulance.
De nieuwe polisvoorwaarden:
Prijsverhoging van €.7,00 voor hond van 11 jaar
Eigen risico : €.50,00 per hond
Vergoeding: -20% per behandeling.
Voor hond van 7 jaar €.30,00 pm
Voor hond van 18 mnd. €.28,62 pm.
Heel apart
Rekensom: bijna €1000,00 abonnement per jaar
Tot nu toe 1 x per hond naar DA
Rekening voor 3 honden €300,00 ( zonder declareren)
De premie stijgt flink en het pakket wordt uitgekleed en vergoeding minder.
Zit er helaas aan vast omdat mijn kat 10 jaar is en dus niet meer ergens anders verzekerd kan worden.
Deze verzekering bij OHRA nooit meer, maar ik heb al gezien dat het bij iedere maatschappij hetzelfde verhaal is.
Ik ben erg tevreden. Ik had er twee huisdierverzekeringen lopen en alles is altijd volgens de regels keurig en snel gedeclareerd. Ik heb twee keer app contact gehad met OHRA en beide keren was het contact met de medewerker kundig en prettig. Ook bij het opzeggen van 1 van de verzekeringen na het overlijden van 1 van mijn honden is alles prima verlopen. Ga zo door.
Tot nu toe heel tevreden . Vriendelijke medewerkers aan de telefoon . Vergoedingen waarvoor we verzekerd zijn werden steeds netjes uitgekeerd
In Spanje de vlucht geannuleerd vanwege een Franse ATC staking, wat buiten de controle van de luchtvaartmaatschappij ligt. Daardoor een dag eerder naar huis moeten komen. Later geen optie wegens een festival waar de tickets al voor gekocht waren. Claim ingediend voor 1 overnachting die ik hierdoor gemist had. Wordt niet uitbetaald, want dit valt niet onder de verzekering. Was ik nu langer gebleven, had ik een overnachting en alle eten en drinken etc. kunnen declareren. Waren ze dus veel meer geld kwijt geweest. Zeer onvriendelijk en kortaf aan de telefoon. Helpen je niet verder. Aangegeven dat ik maar bij de luchtvaartmaatschappij moet gaan proberen terwijl deze zeggen we hebben je een nieuwe vlucht aangeboden, meer kunnen we niet doen, regel het met je reisverzekering. Conclusie: 0,0 krijg ik uitbetaald en heb wel een nacht en dag minder vakantie gehad waar gewoon al volledig voor betaald was. Gelijk de verzekering beëindigd, wat een slechte verzekeringsmaatschappij is dit!
Ik betaald al tien jaar netjes de premie voor mijn hond en gelukkig heb ik er haast nooit gebruik van moeten maken ,nu een rekening ingediend van de dierenarts en zit al een maand te wachten op me geld , elke keer is er weer wat anders en houden ze me aan het lijntje ,
Telefonisch zijn ze ook zeer onbeschoft en beloven ze steeds weer een andere datum waarop de declaratie afgehandeld zal gaan worden .
OHRA is er zeker niet voor de klant .
Doen er alles aan om je claim niet te betalen.
Betalingen en Communicatie gaan langs elkaar, meerdere keren contact met ze gehad, onjuiste gegevens gewijzigd en betaald, word alsnog de verzekering plotseling opgezegd en word je negatief geregistreerd waardoor je geen nieuwe verzekering kunt krijgen vanwege een bedrag van 1,42 terwijl dit meerdere keren in besproken
Waardeloze klantenservice.
Niets dan lof over een verzekering bij Ohra. Bij Ohra mijn autoverzekering en huisdierenverzekering ondergebracht. Ze werken snel, accuraat en zijn klantvriendelijk. Met name de huisdierenverzekering vinden wij geweldig. Natuurlijk worden er dingen niet vergoed en vragen ze soms om meer informatie. Alleen dat is volkomen terecht. Kwestie van tweerichtingsverkeer en je verantwoordelijkheid nemen als verzekeringnemer. Het declareren is supersimpel en je krijgt snel je kosten weer vergoed.
Wat ons betreft is Ohra nummer 1 qua huisdierenverzekering en de autoverzekering.
Eigenlijk 0 ster. Waardeloos dit betaal 40 euro voor dierenverzekering plus. door die idiote kleine lettertjes blijkt niets tot weinig vergoed. terwijl bij de info staat dat medicatie vergoed word. en na declaratie jaja erbij zetten medicatie buiten nederland niet vergoed. Ik ga het meteen opzeggen. En de dierenartsten ook 1 pot nat met zakken vullen
Huisdierenverzekering waardeloos, eerst al veel mindere uitkering voor behandelingen. En vandaag de rekening voor het nieuwe jaar in de bus. Van € 328 naar € 394 per jaar! Dat is al een verhoging van maar liefst € 66 oftewel 20%! Daar bovenop komt nog een eigen bijdrage(1x jaarlijks) van € 30 en het eigen risico van 20%. Zeker als je eenmaal naar de dierenarts moest dan ben je de pineut! Er wordt zo weinig vergoed dat wij zelf wel een bedrag apart gaan houden voor onze kat. Echt slecht dit! Wij gaan opzeggen!
Wij hebben een dierenverzekering en zijn zeer tevreden.goede service, zeer vriendelijk en snelle afhandeling. Wij raden het iedereen aan.
Altijd een huisdier verzekering gehad bij Petsecure bij me andere hondje die overleed augustus 2021 maar nooit problemen mee gehad .In november kwam mijn nicht met een ander hondje 4 jaar en in Maart zei me nicht neem nu OHRA die zijn goed en snel dus gedaan van de oude eigenaar info gehad dat hij netjes altijd dierenarts inentingen gehad omg augustus .Met invullen van OHRA verzekering dat hij altijd dierenarts was geweest en gezond .Nu komt het hij had mei last met eten afspraak gemaakt met mijn dierenarts kon 8 juni terecht onder narcose ze gebitje gesaneerd bleek 16 slechte afgebroken tandjes te hebben en hebben ze getrokken. Goedkope dierenarts was 181 euro
Declaratie ingediend na 2 weken vroegen ze de patiënten kaart netjes opgevraagd gestuurd en tot vandaag niets meer gehoord van OHRA ikkan wel janken zo onbeschoft dit.
Ik snap er niks van ze behandelen je als crimineel of je expres 16 tandjes laat trekken .
Wat een superslechte verzekering! Je hebt er echt helemaal niets aan! Wat je ook declareer, ze hebben altijd wel een antwoord om niet te uit te keren. En als je vraag waarom iets niet (meer) verzekerd is hebben ze altijd wel hun smoesje klaar. Ze veranderen de polis zo vaak ze maar willen. En jij betaal maar. Als ik een goeie tip mag geven: Zet de premie op een aparte rekening voor je huisdier en spaar dat voor als hem iets mankeer.
Slechte informatie in 'mijn Ohra' bij declareren zijn ze heel oneerlijk en aan de telefoon zeggen ze iets anders dan dat ze doen, je betaalt je wel scheel aan de premie per maand! Ik raad deze verzekering voor uw huisdier sterk af! Ze zijn overgegaan van Reaal naar Ohra maar Reaal was 10 x beter.
Ben zeer tevreden over de Ohra ziektenkosten verzekering voor mijn hond. Na het indienen van de declaratie heb ik vaak de volgende dag al het bedrag op mijn rekening staan.
Eerste x een huisdierenverzekering afgesloten en ook gelijk de laatste x.
Pup met groeipijn is reden om nooit meer rontgenfoto, castratie of gedragstherapeut te vergoeden. Rest vergoeden ze zowiezo niet, geen enting, geen medicijnen, geen ontworming of ontvlooiing. Dus als je van je geld af wil is ohra een goeie