Wat een bureaucratisch gedoe. Om iemand überhaupt aan de lijn te krijgen is een ellenlange tocht en via se website helenaal een crime.
Kan geen pensioen overzicht zien. NN blokkerd dit. Want na invullen activatie code moet je een account aan maken dat wil ik niet. En als je inlogt met digid dan moet je je email opgeven omdat dit bedrijf geen post wil sturen. Geef je je email niet dan kan je dus niet op je overzicht kijken.
Nu is het dus zo dat NN geen mogelijkheid bied om pensioen overzicht te zien. Je MOET eerst een account aanmaken of je email adres opgeven. Dat is inbreuk op privacy. NN is verplicht om mijn pesioen overzicht inzichtelijk te maken en dat is het nu dus niet. Ik kan het niet zien aan de hand van activatie code.
Dus NN stop met eisen van account aanmaken of persoonlijke gegevens te eisen omdat je te lui bent om een brief te sturen.
Ik kan nu mijn overzicht niet zien
Waardeloos. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. ABN AMRO is zelf vergeten 4 jr terug na de scheiding de spaarverzekering op 1 naam te zetten. Inmiddels al 10 mnd bezig om het voor elkaar te krijgen. Is het bijna klaar.neemt de N N de polis over van de ABN AMRO. Nu zit je met 2 bedrijven opgescheept die naar elkaar wijzen ipv je te helpen. Nou eindelijk kreeg ik vorige week de zakelijke brief dat het geregeld is. Hiep hoi. Na lang wachten, veel frustratie, eindeloos bellen/mailen door mij en mijn tussenpersoon. Geen excuses, geen bloemen.niets.Jammer
Ik heb onlangs een bankspaarrekening geopend bij Nationale Nederlanden voor extra pensioen. Voor vragen heb ik regelmatig met de hulplijn gebeld. Iedere keer weer word ik uitstekend geholpen, met veel geduld en duidelijke uitleg. Ook hoef je niet lang te wachten voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Verder is hun website overzichtelijk. Ik kan me dus niet vinden in de negatieve beoordelingen hier.
Goedemiddag,
LET OP!
Ik heb bij nationale nederlanden een banksparen rekening welke alleen maar uitkeert op mijn tegenrekening.Verder wordt hier niet op gestort.
Vanwege witwas praktijken moet je je opnieuw identificeren, belachelijk voor woorden hoezo witwassen? Maar ik heb het wel gedaan, het werd echter geweigerd na hun controle zonder uitleg.
Beste mensen ga nooit met deze verzekeraar in zee, communicatie is ver beneden peil en antwoord op mailtjes wordt niet gereageerd. Binnenkort wordt de rekening geblokkeerd!
Dat dit allemaal zomaar kan in Nederland.
MVG P.VLASKAMP
Absoluut niet bereikbaar en de mensen die je dan na uren wachten aan de lijn krijgt weten niks. Het keuzemenu aan de telefoon is een drama en de website ook.
Het is een zeer log bedrijf, alles duurt heel lang voordat je antwoorden krijgt, mijn ervaring klant onvriendelijk, ben vanaf 1 oktober 2023 bezig om een en ander recht te zetten, waar ik niet om heb gevraagd.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Berekende veel te veel kosten, tot bijna 25%. Bij beleggingspolussen. Hier kan je geen rendement uit halen. En niets zeggen over kosten aan consument. Een regelrechte afrader
Vreselijke tent, veel te duur, slechte service en wankele systemen. Maximale irritatie bij id check. SLECHT
NN is zéér slecht in de informatievoorziening.
Het blijkt dat mijn polis "klaar" is en er geen premie meer betaald hoeft te worden omdat de einddatum is bereikt. NN brengt mij hiervan niet op de hoogte. Ik kom dit toevallig te weten, omdat ik NN bel om andere informatie.
De polis is destijds afgesloten bij een adviseur in Haarlem. Die blijkt failliet te zijn. NN meldt dit niet.
Na het faillissement neemt een adviseur aan de andere kant van het land mijn dossier over: ook hiervan meldt NN niets.
NN heeft nooit informatie gegeven over wijzigingen in de lijfrente -regelingen.
Ik vind de zeer duur betaalde service ver ondermaats.
De afdeling welke de iva/wga verzekeringen verzorgt lijkt te bestaan uit mensen met discalculie. Nu voor het tweede jaar op rij een herberekening gehad waarbij de premie 5 a 10 keer hoger is dan het vorige jaar, ondanks dat er nauwelijks iets in de situatie veranderd is. Ik heb mijn verzekeringen bij NN opgezegd, stelletje amateurs.
Komen toezeggingen niet na. Zeer slechte klantenservice
Dit gaat over Verzekerd Beleggen. Mocht je een premievrije polis hebben, die je na het einde van de looptijd laat doorlopen, realiseer je dan dat de garantiewaarde na de einddatum premie toeneemt met 4% samengestelde rente op jaarbasis en wordt verminderd met de uit het Rente, InterRente en EuropaRente Fonds onttrokken kosten en risicopremies. De steeds hogere garantiewaarde vindt je nergens terug en moet je opvragen bij NN.
Dus als je koerswaarde van je fondsen onder de garantiewaarde zit en je hebt het geldt niet nodig, dan is 4% samengestelde rente in deze tijd, het overwegen van het laten staan waard. 50.000 euro wordt in 5 jaar 60.832 euro waard!
Waardeloze klantenservice meerdere malen al enkele weken bezig enkele simpele zaken geregeld te krijgen die bij klantvriendelijke bedrijven makkelijk de zelfde dag afgewerkt zouden kunnen zijn maar bij nationale nederlanden is voor mij de hulp of oplossing nog een vraagteken.
grote spijt van dat ik bij nationale nederlanden geld heb ondergebracht.
Gefeliciteerd Nationale Nederlanden! Jullie zijn officieel het meest klantonvriendelijke bedrijf dat ik ken. Klanten zijn bij jullie een nummertje in plaats van mensen. Mijn zaak wordt pas na weken en na vele keren bellen en spoedmeldingen opgepakt. Op de laatste dag van de termijn op vrijdagmiddag 17u vragen jullie aanvullende documenten hebt. Dan lever je dat maandagochtend vroeg in en dan vragen jullie in de middag weer om stukken. Op dinsdag zeggen jullie dat het geregeld is, maar dat het niet doorgezet kan worden vanwege een computerstoring. Op woensdag vragen jullie weer aanvullende stukken op. Jullie bezorgen je klanten een hoop stress en slapeloze nachten. Mensen, bespaar je zelf dit, en sluit nooit een hypotheek af bij NN!
Nadat onze hypotheek was geannuleerd buiten onze schuld, heeft NN alsnog een boete van ruim €4000 van onze rekening geschreven zonder begeleidend schrijven. Ondanks 3 e-mails dat dit onterecht was hebben ze nooit gereageerd of hun excuses aangeboden. Klantenservice is onbereikbaar dus ga niet met NN in zee.
Nationale Nederlanden kenmerkt zich door vooral niet te communiceren na een schadeclaim. Als je een bericht stuurt dan duurt de reactie langer dan een maand. Als je dan nog een reactie daarop hebt dan duurt dat weer een maand.
Ook telefonisch kom je geen meter verder. Ze hebben een muur opgetrokken van een vriendelijk callcenter dat er op gericht is om iedereen aan het lijntje te houden.
Mijn advies is om eventuele verzekeringen die je bij nationale Nederlanden hebt lopen zo snel mogelijk om te zetten naar een echte verzekering.
Wat een trage klantenservice! En nog veel erger: de transactieservice voor banksparen heeft een doorlooptijd van een eeuw geleden. "We verwerken uw order. Dit kan enkele werkdagen duren" (!) Dat is niet meer van deze tijd, dus begin er niet aan bij deze Dinosaurus. Dit heeft me 440 euro koersverlies opgeleverd.
Jarenlang ben je als klant NN met woekerpolis belazerd. Zelfs als de polis volgestort is claimen ze nog jarenlang forse bedragen voor administratieve handeling die je als klant zelf uitvoert.
Als je een ‘ oriënterend’ gesprek moet voeren over de wijze van uitkeren mag je nog 350,- euro aftikken.
Nu vraag je om een uitdraai van het aanvullend pensioen, maar dat moet jezelf doen. Zelfs als je in het ziekenhuis ligt en niet bij een printer kan.
Klantenservice?.?.? Alleen aan de orde om mensen polissen te verkopen voor de oude dag . Maar een simpele uitdraai is teveel
Wat een dramatische klantenservice. Zowel per mail, chat, telefonisch als via de tussenpersoon contact gehad om een rekening op te heffen. Nationale Nederlanden komt niet in beweging. Reageert niet of nauwelijks, zelfs op het formele klachtenformulier.