Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik ben vorig jaar van Vodafone overgestapt naar KPN. Ik was tevreden over KPN totdat mijn telefoon 4 weken geleden kapot ging. Ik heb hier een verzekering voor en mijn telefoon heb ik naar de KPN winkel in Den Bosch gebracht zodat zij het op konden sturen. Ik kreeg hier geen leentoestel voor terug want die hadden ze niet voorraad. Vervolgens kreeg ik pas 2 weken later een nieuw toestel. Ik was er al niet over te spreken dat dit zo lang heeft geduurd maar goed. Nieuw toestel opgehaald, blijkt mijn camera en luidspreker niet te werken. Tevens kan het 'nieuwe' toestel mijn SIM-kaart niet lezen. Weer mijn toestel terug gebracht en deze moest ook weer opgestuurd worden wat dus betekent dat ik mijn toestel weer 2 weken kwijt ben. Deze keer kreeg ik wel een leentoestel, een Iphone 4! Dit terwijl ik een Iphone 6 heb. Ik vraag de medewerker om mij te helpen om mijn icloud over te zetten naar de Iphone 4 . Na 1,5 uur is het hem nog steeds niet gelukt en ik moest maar contact opnemen met Apple?!? Achteraf gezien blijkt de software van de Iphone 4 zo oud te zijn dat het mijn Icloud niet pakt, is schijnbaar algemeen bekend behalve bij de medewerkers van KPN. Ik heb mijn Icloud uiteindelijk wel op een Iphone 5 kunnen zetten (niet het toestel van KPN). Nu zijn weer bijna 2 weken verder en ik heb nog steeds mijn toestel niet. Ik vind de service echt om te janken bij KPN en al niet te spreken over de verzekering. Zodra mijn abbonement is afgelopen stap ik direct over!
Was overgestapt naar KPN compleet. Alles is misgegaan . Afspraken werden niet gehouden, uren aan de telefoon. Onbeschofte medewerkers en medewerkers die hun woord niet hielden. Ben weer terug naar ziggo, mijn oude provider. Zit wel vast aan een heel duur mobiel abonnement .
Ik ben ongeveer een half jaar klant geweest bij de KPN doordat ze HI hebben overgenomen.
Al enige tijd voordat mijn abonnement afliep wist ik dat ik deze stop wou zetten.
Na hierover na vraag te hebben gedaan, kreeg ik te horen dat je een maand voor het einde van je abonnement kan doorgeven dat je hem wilt beëindigen.
Circa 4 weken voor het einde van mijn abonnement wou ik dit doen.
Toen ging ik opzoek naar een telefoonnummer die ik kon bellen om dit te regelen. Wanneer je hiernaar zoekt kom je een vakje tegen waar je nummer in kan voeren en dan bellen ze jouw.
Hierop dacht ik natuurlijk, dat is makkelijk dat scheelt mij weer telefoonkosten.
Helaas helaas heb ik er nu natuurlijk ook geen bewijs van dat ik met ze heb gebeld. (Zij hebben mij immers gebeld en ik niet hun).
Tijdens het gesprek werd mij heel mooi verteld dat mijn abonnement zou worden stop gezet.
Twee weken later krijg ik bericht van mijn nieuwe provider dat er geen nummerbehoud kan worden aangevraagd omdat ik mijn abonnement al had stop gezet. Dom foutje van mij. Dus dan maar een nieuw nummer. Nu zijn we inmiddels ruim 3 maanden verder en krijg ik ineens een mail dat mijn factuur van de kpn klaar staat. (nog nooit eerder had ik daar een mail over gekregen) Dus ik bel de KPN op en krijg te horen dat mijn abonnement nooit is stopt gezet... En dat ze dat dan nu wel voor mij zou doen maar ik nog wel een maand opzegtermijn heb. Vervolgens doe ik mijn verhaal (zoals hierboven beschreven) en vraag dat mijn abonnement wordt stop gezet met terug werkende kracht. Het is immers niet mijn schuld dat zij een fout hebben gemaakt, Hierop krijg ik het antwoord dat ze dit niet doen omdat ik niet kan bewijzen dat het HUN fout is en het mijn schuld is omdat ik maar beter had moeten opletten. Uiteindelijk mag ik nu dus 4 maanden betalen voor een telefoonabonnement die al meer dan 4 maanden niet is gebruikt. Dit kunnen zij natuurlijk ook gewoon zien in hun schema's maar daar kijken ze niet naar!
Al met al is het een verschrikkelijk bedrijf en hoef je niks van hun te verwachten en aan de klantenservice heb je al helemaal niks!
Ben ruim 10 jaar klant geweest bij de KPN met een mobiel abonnement. Had "onbeperkt 4g" (fair use). Omdat ik inmiddels ook een telefoon van mijn werk gebruik die een gelijke functionaliteit geeft toch maar opgezegd. Het is niet handig om twee toestellen mee te slepen de hele dag. Keurig opgezegd via hun website. Mailtje van gehad en bevestiging per brief. Per 26 juni was mijn abonnement uit de lucht. Op vakantie geweest en omdat ik mijn afschrijvingen vanuit het buitenland zit te bekijken zie ik dat er voor juli en augustus toch nog steeds mijn abonnement is afgeboekt door de KPN. Direct terug gestort en dat werd gevolgd door de bekende dreigbrief .... betaal binnen 5 dagen of anders. Helaas bleek mij toen dat ik met mijn stomme kop zowel de mail als papieren brief had weg gegooid. Dus ik denk ik waag er een belletje aan. Natuurlijk viel er niet met ze te praten ... want ik zou per 16 juli telefonisch hebben opgezegd ... nee ! want toen zat ik in de auto naar mijn vakantiebestemming ! En dus was mijn abonnement per vandaag (wat een toeval !) verlopen. Geduldig uitgelegd dat ik via de website had opgezegd ... meneer de telefonist ging even overleggen met zijn chef ... dat duurde kennelijk 3 seconden want toen had ik hem weer aan de lijn. Beweerde keihard dat opzeggen via de website niet mogelijk was ... maakte mij glashard voor leugenaar uit. Ik log in op "mijn KPN" en zie daarna dat de hele layout van de website is veranderd. Mij was gelijk duidelijk dat daar dus het een en ander fout was gegaan. Maar niet bij hun kennelijk. Want mijn beroep op enige coulance na 10 jaar trouwe klandizie werd afgewezen .... u MOET die 42.50 betalen meneer ! Waar gaat het over .... steek het in je r..t en mij zie je in ieder geval nooit nooit nooit meer terug als klant van de KPN. Hoe dom kan je zijn als bedrijf en als jullie failliet gaan dan is het door dit soort fratsen.
De prijzen van de mobiele telefoons bij een contract liggen veel hoger dan elders. De overheid heeft meermalen in het Journaal laten weten dat de rente veel te hoog is berekend. Als KPN zelf niets onderneemt richting klant dan is het geen bonafide bedrijf. De service was voorheen buitengewoon goed maar dat soort zaken wordt afgebouwd en het heeft geen voordelen meer om bij de KPN diensten af te nemen.
In april 2016 heb ik een mobiel abonnement + telefoon bij KPN aangeschaft. Tv, internet en vaste telefonie was al eerder bij KPN onder gebracht. Ik wilde per 1 juni een 2-jarig abonnement voor 29 euro per maand en zou op dit bedrag 5 euro korting krijgen omdat ik al een pakket had bij KPN. Telefoon aan huis bezorgd en 209 euro betaald voor het toestel, op het contract stond een 1-jarig abonnement vermeld met een maandbedrag van 34 euro voor de korting en een onjuist e-mailadres..
Gebeld met KPN, telefoon moest terug gestuurd worden en ik zou eenzelfde toestel krijgen met de correcte contractgegevens. Aldus terug gestuurd. Een paar dagen later het tweede toestel ontvangen. Moest opnieuw 209 euro betalen. Zelfde fouten in het contract, alleen e-mailadres was correct gewijzigd.
Sindsdien heb ik talloze keren met de KPN klantenservice gebeld en aangegeven dat ik een 2-jarig abonnement had besteld (dit kon ook vastgesteld worden aan de hand van het bedrag dat ik voor mijn toestel moest betalen) en verzocht of de gevraagde wijzigingen doorgevoerd en de 209 euro + de te hoge abonnementskosten gerestitueerd konden worden.
De Klantenservice heeft me steeds correct te woord gestaan maar de door melding naar de andere afdelingen bleef uit of werd daar niet gelezen.
Op een gegeven moment accepteerde ik maar dat ik een 1-jarig abonnement had met het hogere abonnementsbedrag, want dan kon ik per 1 juni 2017 overstappen naar een andere provider. Wel bleef ik bellen om het tweede toestel terug betaald te krijgen.
De factuur van augustus 2016 was een 'zooitje'. Opnieuw bellen en in de wacht hangen. Klantenservice gaf aan dat alle facturen hersteld zouden worden want er waren al veel klachten binnen gekomen. Dit is gebeurd.
Een paar dagen geleden zag ik bij mijn KPN dat mijn contract naar een 2-jarig contract was bijgesteld, maar nog steeds tegen het hogere abonnementsgeld dat bij een 1-jarig contract hoorde.
Opnieuw gebeld, bijna wanhopig en murw. Eindelijk werd ik doorgeschakeld met de afdeling die mijn klachten meteen kon aanpakken. De medewerker zegde toe dat ik m.i.v. september het lagere termijnbedrag op de factuur zou zien, de teveel ingehouden bedragen terug zou ontvangen en het bedrag van 209 euro meteen naar de afdeling Order (?) zou worden gestuurd ter verdere afhandeling.
Ik was erg opgelucht, maar na lezing van alle klachten reviews ben ik weer somber gesteld. Moet toch eerst september afwachten.
En 'last but not least' heb ik ook een klacht met de verbinding, zelfs met KPN. Toestel staat op de hoogste volume stand maar dan hoor ik de gebelde persoon nauwelijks. Zet ik het toestel op de speaker, dan hoor ik de beller niet of nauwelijks.
Ik heb momenteel geen behoefte meer om met KPN te bellen, maar heb spijt met ze in zee te zijn gegaan.
Ik heb 1 ster aan KPN gegeven, die is bedoeld voor de Klantenservice, want ze hebben me altijd correct te woord gestaan, maar de tekortkomingen liggen aan de organisatie en belabberde interne communicatie dat KPN zo slecht scoort.
Ik kan KPN dus helaas niet aan anderen aanraden. IK HEB GEZEGD!
Al 10 tallen (!) maanden verloopt de facturering bij KPN zeer slecht. Na een hinderlijk ellenlang menu kom je dan bij de afdeling die over de facturen gaat om opnieuw van de klantenservice aan te horen dat KPN (eindelijk) ook over gaat op facturering per e-mail. De meeste bedrijven in NL. doen dit, KPN krijgt dat nog steeds niet voor elkaar. Nu moet ik via een app-je mijn eigen factuur zien uit te printen, iets wat zeer omslachtig is. Dan moet je wel dit app-je traceren in de vele apps die dagelijks op je af komen! Een andere onoverkomelijke hindernis is "je factuur downloaden via mijn KPN." Wat een crime. Stel je hebt een bedrijf en je zou voor elke leverancier je eigen factuur moeten downloaden. En dat zo'n 30 x met evenveel verschillende wachtwoorden en inlogcodes. In dat traject moet je dan geen storing op internet hebben (zoals zo vaak bij KPN), want dan houdt het gewoon op. FRUSTRATIE! Nog meer frustratie wanneer je de klantenservice nodig hebt om te kunnen achterhalen waar de herinneringsfactuur van KPN op doelt. Hier staat namelijk niets op vermeld. Geen factuurnummer, niets. Alleen dat je binnen drie dagen moet betalen. Op welke factuur dan?! Zie dat maar eens te traceren, ook naast alle spookfacturen (fishing mails).
Ik ben al geruime tijd klant bij KPN en alles verliep naar wens. Totdat ik meerdere malen gebeld werd door een incassobureau (oudnummer van exklant). Dit was iedere dag voor een maand lang. Bellen naar KPN bleek geen uitkomst zij zeiden dat ik het zelf maar moest oplossen. Uiteindelijk had ik er zelf naar gebeld en is het gestopt.
NOOIT MEER KPN!
3 juli 2016 KPN Belvrij weekend abonnement opgezegd.Artikel 18.9 Algemene voorwaarden schrift voor een dat KPN een schriftelijke bevestiging van opzegging binnen 14 dagen toestuurt. Nou vergeet het maar.
19 juli 35 min met KPN gebeld. Bevestigt dat abonnement is opgezegd met ingang van 1 augustus maar weigeren een bevestiging te sturen. Wel word ik geacht abonnementskosten voor augustus en september over te maken. Dat zal dan rond 15 september wel terug gestort worden.
23 juli wederom 30 min gebeld met KPN. Reden nog steeds geen bevestiging van opzegging en na 4 dagen geen enkele reactie op ingediende klacht per email. Klantenservice zegt geen mogelijkheden te hebben om bevestiging opzegging toe te sturen en raadt aan 25 juli opnieuw te bellen.
25 juli wederom 35 min met KPN gebeld. Zeggen toe met spoed via email de bevestiging van opzegging te versturen. Zegt wederom dat ondanks geen contract meer voor augustus en september wel de abonnementskosten moeten worden betaald.
27 juli 8 dagen na indienen klacht probeert KPN eindelijk telefonisch contact op te nemen. Echter voordat ik de telefoon kan opnemen wordt al opgehangen nadat deze slechts een paar keer overgegaan is. Op bijna hetzelfde moment krijg ik een email dat ze mij niet telefonisch konden bereiken en dat ze er van uit gaan dat alles is opgelost en zo niet dan moet ik maar opnieuw contact zoeken.
28 juli, 25 dagen na opzeggen nog steeds geen bevestiging. Waarschijnlijk zijn ze bij KPN nog opzoek naar een postkoets en trekschuit om de email met spoed te verzenden. Wat een bedrijf en wat een abominabele service. Dat koninklijke mag er onderhand wel af.
Mijn huidige jaarabonnement zit erop dus zou ik weer kunnen verlengen met een nieuw toestel. Hoewel je overal om je heen ziet dat de tarieven flink omlaag zijn gegaan, vind KPN echter dat zij zich juist moet onderscheiden door absurde tarieven voor te schotelen.
Het idee was om weer voor een jaar te verlengen met een Lumia 950 maar via de website kwam ik er achter dat dit €64,- per maand zou gaan kosten. Dat is €19,- meer dan ik nu voor mijn eenjarig abonnement met Lumia 830 betaal en daar bovenop moet er ook nog eens eenmalig €219,- voor het toestel betaald worden.
Vergelijk leert dat ditzelfde toestel i.c.m. een vergelijkbare bundel door andere providers minstens €15,- goedkoper wordt aangeboden. Wanneer ik bij Vodafone hetzelfde bedrag voor het toestel neerleg, kost het abonnement me zelfs nog maar €39,- !
Toch maar even bellen met de verkoop dus, maar helaas; er kan hooguit een Euro of 2 à 3 per maand af.
Wat mij betreft is KPN dus volledig de weg kwijt en heeft het behouden van trouwe klanten geen enkele prioriteit. Kwalitatief is er weinig op KPN aan te merken maar na bijna 20 jaar klant te zijn geweest verwacht ik meer inspanning van een leverancier.
Begin van dit jaar kreeg ik veel klachten van klanten dat ik mobiel slecht bereikbaar was. Wat bleek? Volgens de KPN-website was er in mijn buurt slecht bereik omdat er in september 2015 een zendmast was weggehaald. Vanaf voorjaar 2016 zou het bereik weer goed zijn. Omdat ik in februari 2016 nog steeds klachten kreeg over mijn slechte bereikbaarheid, belde ik enkele malen met KPN-klantenservice.
Medewerkster 1 vertelde me dat er allang een nieuwe mast was geplaatst. Als ik desondanks nog steeds slecht bereikbaar was, lag dat aan een bouwkraan die vlakbij mijn huis stond en die het bereik van mobiele telefoons zou verstoren.
Medewerkster 2 vertelde me dat haar collega me onjuist had geïnformeerd. Er was nog geen vervangende mast geplaatst, maar dat zou op korte termijn wel gebeuren. Binnenkort zou ik – en de rest van de buurt - dus weer goed mobiel bereikbaar zijn.
Medewerkster 3 vertelde me dat haar twee collega’s mij onjuist hadden geïnformeerd. Er was inmiddels wel een locatie voor een nieuwe zendmast gevonden, maar het zou nog minstens een half jaar duren voordat alle vergunningen rond waren. Als alles meezat, zou er in mijn buurt pas vanaf begin 2017 weer goed mobiel bereik zijn.
Brieven en e-mails aan KPN met de vraag waarom 2 medewerkers mij hadden voorgelogen, zijn nooit beantwoord. Na maandenlang touwtrekken kon ik het contract met KPN tussentijds opzeggen en kreeg ik een kleine schadevergoeding (€ 90). Inmiddels ben ik voor de helft van het geld via een andere provider eindelijk weer goed mobiel bereikbaar.
Ik schrijf eigenlijk nooit reviews, maar wat een onwijs slechte klantenservice heeft kpn mobiel. De medewerkers zijn asociaal en verheffen soms hun stem als je iets heel normaal vraagt. Ook heb ik vaker meegemaakt dat ze zeggen je door te verbinden met een andere afdeling en dat je dan gewoon 20 minuten in de wacht staat en dan gewoon weer iemand van de zelfde afdeling aan de lijn krijgt. bah bah ik wil niet meer bellen met de klantenservice en na afloop van mijn abonnement stap ik over na 8 jaar trouwe klant te zijn geweest.
Bedrijf heeft 0 oog voor de klant.
Ik heb mijn abonnement verlengt en wilde daarbij een verzekering afsluiten. Deze optie stond niet vermeld op de site. Ik ben naar de winkel gegaan en kan hem niet meer verzekeren omdat het binnen 2 weken moest. Dit terwijl mijn abonnement eigenlijk pas over
Vervolgens gaat mijn telefoon dus inderdaad kapot.
Ik heb hem opgestuurd voor reperatie waas hij 21 juni is ontvangen.
24 juni is de onderhoud gestart. Vervolgens heb ik 11 Juli 3,5 week later de prijsopgave gehad. Ik wil de kosten van de reperatie betalen en dit blijkt echter onmogelijk te zijn vanwege een niet werkende link. Nu is het weer een week verder, en de reperatie gaat nog minimaal 2 weken duren. Ik ben dus 6,5 week mijn telefoon kwijt. betaal 2 keer 55 euro maandelijkse kosten voor een dienst die ik nu dus niet ontvang. Van de telefoonservice moet ik naar de winkel, en van de winkel moet ik naar de telefoonservice bellen. ik wordt van her naar der gestuurd maar niet geholpen.
Zoals ik al zei waardeloos bedrijf dat geen ogen voor zijn klanten heeft.
Ik heb geen goed woord over voor het logge kpn bedrijf.
Ik heb een zaak en wordt totaal niet serieus genomen met het overzetten van de pin en telefoon.
Ze laten me nu wachten tot 20 juli (?!) met het aansluiten van de pin en telefoon. Ze hadden een eerder afspraak gemaakt maar door een fout van een medewerker is die afspraak verwijdert!
Het is werkelijk d r a m a
Ik zit nu met een duur mobiel pinapparaat en een doorschakel mobieltje mijn gloednieuwe zaak te runnen.
En maar hopen dat Kpn dat vergoed, zoals was beloofd.
Ik kan werkelijk wel huilen van narigheid.
Ik wil een sim only bij het alles in 1 pakket wat wij hebben.
5x al een order gemaakt (telefonisch) en iederen keer weer een ander probleem.
Nummer is al vrij gegeven bij KPN zakelijk (had een zakelijke telefoon via de werkgever ondergebracht bij KPN).
Hoe moeilijk kan het zijn als je alle informatie heb om een abonnement af te sluiten?!
Zie het nog 3 dagen aan en dan gaat alles naar Ziggo.
Mijn ervaring is niet best.
Half jaar geleden abonnement verlengd omdat mijn smartphone het toen begaf . Dit was een half jaar voor mijn contract van 2jaar afliep.
Het contract werd gelijk aangepast aan het nieuwe contract in ging gelijk in bij T-Mobile is dit niet loopt eerst je oude contract netjes af voor het nieuwe in gaat , dus gelijk verhoging abonnements geld .
Tevens kies ik voor een Samsung S5 Neo en moet 149 euro bijbetalen deze zelfde smartphone wordt bij veel providers nu gratis aangeboden zonder bijbetaling en een goedkoper abonnement met soms nog meer data en belminuten . Helaas KPN wordt als mijn contract afloopt in maart 2018 wordt dit niet meer verlengd .Heb mijn internet ook al opzegd omdat juliie daar ook al zo duur waren en slechte kwaliteit snelheid leverde 12mbit zou 80 mbits moeten zijn.
Jarenlang abonnement bij Hi gehad, wat nu dus automatisch KPN geworden is. Omdat mijn vriendin ook KPN mobiel heeft maar besloten een alles in 1 pakket te nemen vanwege KPN compleet. Hier begon het gezeik. Allereerst was het afgesloten abonnement al gelijk anders dan wat ik op de website had aangeklikt. Dit kon niet veranderd worden tot het daadwerkelijk geleverd werd. Vervolgens moest ik 3x bellen om te zorgen dat alle mobiele abonnementen binnen KPN compleet geactiveerd waren. Het zenderpakket kiezen ging ook fout op de website (ik koos hbo en kreeg een bevestiging voor plus pakket) dus weer bellen. Toen dat eindelijk allemaal in orde was wilde ik mijn mobiele abonnement verlengen, maar wat zag ik. Het abonnement stond weer op naam van mijn vader (waar ik 5 jaar geleden in de winkel het contract officieel van overgenomen heb, ik betaal deze immers sindsdien ook). Hierdoor kan ik mij niet legitimeren als ik het nieuwe toestel moet ophalen en ook in de winkel kan ik dus niets met het abonnement. Volgens de klantenservice kan dit dus alleen opgelost te worden door nogmaals samen in de winkel een contractovername te doen (wat rot is als je intussen helemaal niet meer bij je ouders woont en je überhaupt haast geen tijd heb om naar de winkel te komen, laat staan samen met een ander).
Kortom: slechte zaak en waardeloze diensten. Enige reden dat ik blijf is door de korting omdat ik alles daar heb (een korting die ik overigens ook "door een administratieve fout" in eerste instantie niet was doorgevoerd).
Vandaag werd ik geconfronteerd met een hoge telefoonrekening. In gesprek met KPN wordt duidelijk dat ik ergens per ongeluk een link heb aangeklikt voor een sms dienst. Dit grapje kost €90. De diensverlenende medewerker heeft mij gewezen hoe de dienst te blokkeren. Tevens krijg ik de €90 terug! Hulde!
Heb een goede ervaring met kpn internet en mobiel. de modem was kapot meteen een nieuwe gebracht en gemonteerd en heel goede hulp ook nog al met al Ben erg blij met kpn
Ik heb nu ruim een jaar een contract voor mobiel bellen bij kpn, en heb de klantenservice nog maar 2 keer gebeld waarbij ik beide keren snel en goed geholpen ben.
Ook over de winkel in Goes zijn wij zeer tevreden.