KPN Mobiel reviews

2.3
Positief6%
Neutraal5%
Negatief89%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jeanette
05-09-2017

SIM only bestellen / service Voor 23.59 besteld volgende dag in huis

Vrijdag 1 september voor 23 uur bestelling geplaatst. Per Ideal 1 cent betaalt. Mailtje ontvangen van KPN met de bevestiging van betaling + beschrijving abonnement. Wel vreemd er stond een blauwe button op met datum voor bezorging door OPD kiezen en daaronder een tekst met "Je hoeft niet thuis te blijven, sim-kaart wordt door post.nl door de brievenbus gedaan."

ECHTER zaterdag 2 september nieuw mailtje dat de datum bevestigd moest worden, dus niet bezorgd op zaterdag per post! Van ellende maar bezorging op maandag 4 september ingevuld, kreeg een mailtje terug dat maandag tussen 12 en 15 uur de koerier de sim zou bezorgen, zou wel weer OPNIEUW 1 cent moeten pinnen en alle contactgegevens moeten opgeven en moeten legitimeren.

LATER nieuw mailtje met exactere leveringstijd, maandag 4 september tussen 12 en 13 uur. GEWACHT van 11 uur tot 14 uur op maandag 4 september, geen koerier van OPD en op maandag natuurlijk ook geen post.

Dinsdag 5 september, GEEN koerier en ook geen post.

TOEN maar gebeld, eerst naar KPN, ik kreeg het telefoonnr van OPD, daar kreeg ik een 'mijnheer' aan de lijn die aangaf dat het ADRES NIET GEVONDEN kon worden door de koerier op maandag 2 september. Echter in de tijdlijn van het bezorgmoment staat gewoon niets. De 'mijnheer' gaf aan dat de sim teruggestuurd was naar de KPN.

Weer gebeld naar de KPN, daar werd aangegeven dat ze moesten wachten totdat de sim terug was.

WITHEET later naar de klantenservice gebeld en aangegeven dat ik van de binnen 14dagen annuleren tijd gebruik wilde maken, werd doorverbonden met een mevrouw die weer alle gegevens opnam en aangaf dat ik inderdaad telefonisch het abonnement daar kon annuleren en dat ze me een mailtje zou sturen met de bevestiging daarvan. Nu 4 uur later nog steeds geen mailtje ontvangen.

OOK nog APART, terwijl ze mijn gegevens opnam kreeg ze een melding dat mijn bestelling met de OPD eraan kwam, zo vertelde ze me.

Ik had de sim-kaart nodig voor een reis naar het buitenland, NOOIT MEER KPN. Jammer bij XS4all altijd zulke goede ervaringen, al jaren klant. Dat je afhankelijk bent voor een buitenland abonnement mobiel bij KPN is zeer jammer.

Lucienne
06-07-2017

Ongelovelijk slecht

Ik had m,n mobiele abonnenment voor tablet opgezegd aangezien KPN geen onbeperkt internet aanbood en elders wel. Maar mijn partner haalde me over om KPN compleet te nemen zodat hij dan ook van wifi kon genieten op z,n I Phone. In de KPN winkel was het geen probleem om de annulering te annuleren.Ze hadden een mooie deal waardoor ik slechts vijf euro per maand hoefde te betalen voor 500 mb mobiel internet , als ik onderweg ben is dat handig of in geval van storing. Ontving daarna keurig een bevestigingsmailtje , zo ook voor de KPN compleet. Hele dag thuisgebleven om het installatiepakket in ontvangst te nemen. De datum dat ik van internet en tv kon gaan genieten lag wel een week verderop, erg vreemd. Ik kreeg vanavond een mailt dat ze het jammer vonden dat ik KPN compleet had geannuleerd en ik zou instructies toegestuurd krijgen om het retour te sturen. Bellen met de klántenservice, een wat warrige buitenlandse mijnheer excuseerde zich voor zijn versprekingen had zo,n lange dag achter de rug. Mijn probleem uitgelegd maar moest " effe kijken". Klinkt ook al zo professioneel. Hij kwam er blijkbaar niet uit en verbrak prompt de verbinding. Weer teruggebeld, een jonge vrouw aan de lijn die bereid was om mee te kijken., wel met lange tijden steeds in de wacht te staan met stomme muziek. Ja de aanvraag was geannuleerd en het kon niet meer veranderd worden. Op de dag dat ik in de KPN winkel was dacht ik alles voor elkaär te hebben , zeker na de bevestigingsmailtjes en het op de hoogte houden van de voortgang. Ze heeft me nog eens innde wacht gezet, ik heb wel vier nummers aangehoord, maar na ruim tien minuten is ze niet meer teruggekomen bij me.

Ik heb vandaag dus de halve dag thuis gewacht, en twee maal lang aan de telefoon gezeten en ik heb vandaag geen **ck bereikt. Kreeg net nog een mailtje dat mijn aanvraag niet gelukt was. Daar zit ik dan met m,n installatiepakket, mijn broek zakt ervan af. Ik ben klaar met ze. Ovestappen durf ik ook niet meer naar T- mobile voor onbeperkt internet gezien de reviews die ik heb gelezen. Ik heb geen zin meer in dit gedoe, bah

Huub
29-06-2017

Prutsers

Pre paid sim kaart voor mijn moeder op maandag via internet besteld.Keurig een bevestiging gekregen, maar helaas op donderdag nog niets gehoord of gezien. Toch maar het 0800 nummer van klantenservice gebeld. Daar konden ze mijn bestelling niet zien. het geld 4,99 euro is wel van mijn bankrekening af getrokken, want dat kunnen ze wel heel goed.Ik moet maar naar een winkel gaan en daar gaan regelen dat de winkel KPN weer belt zodat ze 5 euro op mijn simkaart zetten. Aan klantenservice bellen en naar winkel rijden ben ik al meer dan 5 euro kwijt, wat een bagger oplossing. Ga mijn simkaart maar bij een andere provider bestellen en over een half jaar loopt gelukkig ook mijn eigen abonnement af. KPN is een trouwe klant kwijt die al sinds 1998 een abonnement heeft. Nooit meer kpn hier

GT
13-06-2017

Continu wegvallende telefoonverbinding

Continu wegvallende telefoonverbinding bij een bedrijf in Staphorst. Ze hebben nog geen tijd of genoeg klachten gehad om het op te lossen. Erg onprofessioneel en zeker als het hier gaat om een professioneel bedrijf dat honderden telefoongesprekken heeft per dag.

Charlotte
10-06-2017

Klanten Service Sim kaart

Ik ben al jarenlang klant bij KPN, en erg tevreden over hun diensten. Maar nu heb toch iets mee gemaakt waarvan ik vind dat ik dat met de rest van de klanten of nog niet klanten van KPN moet delen.

Ik kwam 1 Juni in een KPN-winkel met het probleem dat ik niemand meer kon bellen, maar alleen gebeld kon worden. Toen werd mij verteld dat het aan mijn simkaart lag (ik had mijn telefoon net nieuw terug van reparatie, daar was ik hem al 3 weken kwijt) en dat we mijn nummer over konden zetten op een nieuwe simkaart, nou zo gezegd zo gedaan maar…

Toen werd mij verteld dat het meestal 2 minuten duurt voordat de nieuwe simkaart geactiveerd wordt, maar in mijn geval duurde dit wat langer. De dag erna ben ik maar weer teruggegaan om verhaal te halen, ze vertelden mij dat op het moment dat we mijn oude simkaart over wilden zetten op de nieuwe er een stroring was, mijn simkaart stond nu op ‘Sunspended’. De vriendelijke werknemer van de KPN-winkel heeft voor mij even de KPN Service gebeld en daar gevraagd hoe en wat. Toen vertelde ze mij dat het Maximaal 3 dagen kon duren. Na 3 dagen nog steeds geen bereik, toen heb ik de KPN-klantenservice opgebeld om te vragen wat er nou toch aan de hand was. Hun vertelde mij dat het maximaal 5 dagen kon duren.

Na 5 dagen ja je raad het al, weer niks, dus ik de KPN-klantenservice weer opgebeld, en toen volgens de Medewerker aan de lijn waren er nog ‘net’ geen 5 dagen overheen dus kon ze er geen ‘spoed’ achter zetten. Toen heb ik verteld dat ik de telefoon echt nodig heb voor mijn werk, en ik moet veel met de auto weg stel dat er wat gebeurt wattdan?! Maar de vrouw aan de lijn gaf niet toe en liet mij weer met legen handen achter. De dag erna heb ik weer opgebeld om verhaal te halen want hee jongens het duurt nu wel erg lang. Toen vertelde ze me dat er eindelijk ‘spoed’ achter gezet kon worden dit was 9 juni ondertussen dus al 9 DAGEN VERDER. Maar de dag erna ja hoor weer raak, nog steeds helemaal niks…

Toen heb ik vroeg in de ochtend gebeld ik denk dan ben ik de eerste, toen werd mij verteld dat ik om 9e uur terug moest bellen i.v.m. de technische dienst. Ik heb gevraagd omdat ik de KPN-klantenservice al minimaal 7x heb gebeld of ze mij konden terugbellen. Maar dat kon absoluut niet. Toen heb ik rond 9:15 maar weer de werk telefoon gepakt en ze opgebeld en toen was ik er wel al een beetje klaar mee, ik wil dat dit vandaag (10 Juni) nou eens eindelijk opgelost wordt! Maar tevergeefs de medewerker vertelde mij dat de backofficie hiervan wist en dit tot Maximaal maandag kan duren. TOT MAANDAG?!

De Conclusie van dit verhaal is dat ik het van de zotte vind dat ik als klant achter hun reet moet aanlopen. Hun zouden mij moeten smeken om mijn abonnement en alles in een pakket daar niet op te zeggen. Ik heb zo’n kleine 10x wel de klantenservice gebeld. En KPN moet begrijpen dat als je een vaste baan hebt je niet zonder telefoon kan, dit duurt nu bijna al 2 weken en ik vind dat veel te lang.

Ook vind ik het slecht dat bepaalde medewerkers van de KPN-klantenservice niet weten welke informatie ze geven, want ik heb wel 3 keer wat anders gehoord over de tijd die ik moest wachten… Ik ben erg boos hierover en ik kan er nog steeds niet over uit dat ik nu tot maandag moet wachten. En ook betaal ik voor mijn bundel die ik niet eens gebruik.

Dus Baas B van KPN doe hier wat mee, klanten kunnen niet 2 weken zonder telefoon en al helemaal niet als het JULLIE! Fout is.

Groet een klant waarvan het geduld helemaal op is.

Mina
28-05-2017

KPN is een ramp

Ik raad Kpn niet aan! Het is verschrikkelijk! 2 jaar klant geweest, ik had onbeperkt bellen sms'en kon niet over mn internetbundel omdat het vertraagd internet heb (Zonder kosten) mn oorspronkelijke kosten zijn 55 euro per maand maar ik betaal altijd 90/150 zelfs per maand. Na keren te bellen gebeld dat de rekening niet klopt word gezegd dat het klopt en anders bezwaar moet maken. maar hoe maak je over iedere maand bezwaar? Verschrikkelijk erger dan Telfort zelfs. NOOIT MEER Kpn!

Jan
14-05-2017

Kpn en eu-roaming

Ik kocht altijd bij KPN een internet eu-bundel. Met die bundel (1000MB) kon je dan in het buitenland internetten met 4G. In februari van dit jaar heb ik mijn abonnement verlengd, omdat het dan met de nieuwe roamingpolicy voordeliger zou worden dan elke keer een eu-bundel kopen. KPN kondigt vervolgens vorige week groots aan dat zelfs het aantal MB's verdubbeld wordt. Echter, nu blijkt dat het internetten buitenland niet meer via 4G verloopt, maar via 3G: de verbinding komt moeizaam tot stand en de MB's vliegen er doorheen. Ik heb dat ondervonden tijdens mijn verblijf in Engeland. Jammer hoor dat er dan weer op die manier "beknibbeld" wordt op iets wat ten goede hoort komen aan de consument.

Leo
10-05-2017

Onbestaanbaar

Ik ben op 10 april overgestapt met 1 mobiel abonnement en volg met het 2e op 10 juni. Het was de bedoeling dat we vanaf dan MB zouden delen.

In de tussentijd zouden we voor het 1e abonnement tijdelijk MB's kopen (geen probleem volgens de winkel).

Inmiddels zijn er meerdere toezeggingen niet nagekomen omdat medewerkers niet van elkaar weten wat wel en niet kan; ze afspraken niet respecteren en met (schijn)oplossingen komen. Toezeggingen zijn helemaal NIETS waard en de samenwerking tussen chat/facebook/telefoon is waardeloos. Ik kan aan deze 3 kanalen geen woorden koppelen als klantenservice of helpdesk omdat deze begrippen daar volstrekt onbekend zijn of geen inhoud hebben. ADVIES: Laat KPN links liggen

Kim
08-05-2017

Abonnement

Ik kreeg de kans mijn abonnement te wijzigen. Op zich prima. Maar kreeg verkeerde telefoon die dus teruggestuurd moest worden en het gekoppelde abonnement moest geannuleerd worden. Hier zouden 4 dagen overheen gaan maar die 4 dagen zijn al bijna vier weken en nog geen stap verder. Elke dag bellen en elke dag wordt er iets anders beloofd of gezegd.en nog vreender steeds weer hetzelfde verhaal uitleggen terwijl er uhmmm notities worden gemaakt op computersysteem.Inmiddels al 5 formulieren aangemaakt maar ook geen resultaat. Met andere woorden een waardeloze service en dus voor mij reden hier weg te gaan. Ze zeggen bij KPN je betaald ook wat meer voor de goede service. Nou volgens mij is deze afdeling nog niet opgezet.

Thomas
07-05-2017

Bestaande klanten van KPN vissen altijd achter het net

Enkele jaren geleden werden opeens alleen nog mobiele contacten aangeboden met veel hogere databundel voor dezelfde eprijs. Aan nieuwe klanten. Want bestaande klanten moesten het met hun lopends contract doen. Vorig jaar konden nieuwe klanten binnen de EU al roamapen vanuit hun Nederlandse databundel. Voor bestaande contracten was dit niet mogelijk. Die moesten maar een extra buitenlandbundel kopen. Op 1 juni 2017 gaat KPN de datavolumes van hun abonnementen 2x - 2,5x verhogen. Een leuk voordeel voor nieuwe klanten. Raad eens: als je een abonnement hebt dat geen onbeperkt SMS heeft, geldt dit niet, omdat deze contracten straks niet meer bestaan. Dus die worden niet meer ondersteunt. Bestaande klanten? Stik er maar in. Dien je contractlooptijd vooral uit en betaal (veel) meer voor de diensten die andere klanten voor (veel) minder geld krijgen.

Piet
29-04-2017

Het beloofde gratis tegoed bij de simm kaart is niet bijgeschreven.

Simm kaarten verkopen en het gratis beltegoed niet verstrekken door technische problemen en het verzoek om het formulier voor het gratis tegoed later nogmaals in te vullen. Na uren later nogmaals invullen is het tegoed niet bijgeschreven.

Jeroen
25-04-2017

Pas op met KPN ! Sluit geen combi voordelen af!

KPN mobiel abonnement afgesloten in combinatie met internet van mijn vorige huiseigenaar. Echter bij verhuizing vervielen alle voordelen.

Logisch dat er iets minder voordeel aan zit. Ja. maar dit.

- DE MAANDELIJKSE KOSTEN van 19 naar 50 EURO!

- BELBUNDEL VAN 300 naar 150 MIN!

- INTERNET BUNDEL van 1 GYG naaar 500 MB

Hans
25-02-2017

KPN mobiel wereld bundel

De KPN wereldbundel wordt verkocht voor 9,99 Euro per 100 min/sms/mb. Via de KPN ID op je smartphone kun je gemakkelijk deze wereldbundel kopen.

Let op!:

Op de KPN ID wordt melding gemaakt van " bellen ", en inderdaad niet " gebeld worden". Ondanks de aanschaf van een Wereldbundel worden de kosten van " gebeldt worden" apart in rekening gebracht. Dit staat netjes in de KPN Voorwaarden. Een belletje naar de Klantenservice van KPN werkte verhelderend.

Ellen
19-02-2017

Geen toestel levering binnen 24 uu

2 iPhones en een sim only verlengd, producten zouden binnen 24 uur geleverd worden. Niet dus. Wat een nep zooi daar! Dag vrij genomen om onze telefoons te ontvangen. Hele dag voor Jan lul zitten wachten. Ik wil een compensatie hiervoor! Iemand ervaring hiermee? Kpn komt zijn afspraken niet na!

Annika
16-02-2017

Snel, netjes en effectief geholpen

Mijn spotify premium account deed het van de een op de andere dag niet meer. KPN gebeld en ik ben snel, netjes en effectief geholpen door twee medewerkers. Ik hoefde enkel nog een code in te voeren voor spotify en hij doet het nu meteen weer!

Jorg
21-01-2017

Factuur 0,-

Maanden geen abb geld afgeschreven zelf herhaaldelijk moeten bellen om dit voor elkaar te krijgen. waardeloos bedrijf slechte klantenservice en onderlinge communicatie. ben blij als ik in mei bij kpn weg ben.

Maria
19-01-2017

Logge olifant

Onlangs verhuisd. Alles-in-1-pakket opgezegd, met behoud van mobiel abonnement. Tjonge, dat valt niet mee! Adreswijziging goed doorgekomen? Nee. De juiste datum van de wijziging? Nee. Het juiste nieuwe abonnement? Nee. Na tien keer bellen nu wel alles in orde? Nee. Voor de elfde keer bellen met iets minder geduld van mijn kant? Ja. In de wacht gezet? Ja. Bel mij terug service ingeschakeld? Ja. Teruggebeld? Nee. Wie weet een goede provider mobiel abonnement? Dit is nl. niet mijn eerste slechte ervaring met de KPN. Ze zien mij niet meer terug.

Henk
12-01-2017

Core business

Mij valt op dat de mensen bij kpn vriendelijk en vaak goed tot zeer deskundig en behulpzaam zijn, maar dat de inwendige bedrijfsprocessen enorm slecht in elkaar steken. Zo kunnen er geen 2 wijzigingen tegelijk doorgevoerd worden per account. Ik wilde mijn oude telefoonnummer behouden maar kreeg vanwege verhuizing een nieuw account met nieuw tekefoonnummer. De enige optie was er tijdelijk 2 nemen en dan het oude nummer behouden en het nieuwe wegdoen. Dat duurde weken! Voor een telecombedrij! Core business! Ondertussen kon ik geen wijziging in mijn zenderpakket doorvoeren. Ik kreeg met kpn compleet namelijk met korting een uitgebreider zendpakket, maar er was intern iets fout gegaan, sorry!. Vanwege de 1 wijziging regel kon dat pas na drie weken gecorrigeerd worden! Ik kon geen klacht indienen eant het was een aanbieding! Ja alles is tegenwoordig een aanbieding! Want sales komt op 1 en service achteraan. Afijn, 2e telefoonnummer geregeld, andere afgezegd, maar toch nog maanden 2,50 extra moeten betalen voor een dubbel telefoonnnummer bleek achteraf. Geen geld terug mogelijk, sorry! Uiteindelijk bleek later ook nog dat ik niet eens bereikbaar was want een setting stond niet goed. Dubbel betaald en onbereikbaar. Echt ongelofelijk. hoe moeilijk kan het zijn? Het kost je een maand van je leven aan frustatie. Maar de monteurs thuis doen hun uiterste best, dat weer wel

Hannie
03-12-2016

Slechte administratief proces

Slechte ervaring met opzeggen van abonnement. Hierdoor moeten we een maand extra betalen bij 2 providers.

Kpn heeft niet geregistreerd en wij hebben wel het bewijs van opzegging. Integriteit is ver te zoeken bij dit bedrijf.

Jet
08-11-2016

KPN ongewenste sms -dienst.

Pas op voor de ongewenste sms-dienst bij KPN! Er wordt zonder jouw toestemming gewoon een bedrag van 60 Euro per maand extra bovenop je abonnement afgeschreven! Je krijgt hiervoor 4 ongewenste smsjes per maand binnen. Ongevraagd, lijkt tegelijkertijd met het beginnen van je mobiele abonnement aangeboden te worden. 15 Euro voor 1 smsje per week. Bij KPN vinden ze dat normaal. Deze praktijken gebeuren al jaren. Er wordt niets aan gedaan. De fora staan er vol mee! Klantenservice doet er niets mee. Kan er ook niets mee. Orders van bovenaf waarschijnlijk. Daarom wil ik iedereen waarschuwen, pas goed op! Controleer je rekeningen goed. KPN heeft een periode van 2 maanden ingesteld , dat je kan reageren op deze afzetterij. Anders de smoes, dat je zelf maar op had moeten letten. Ook kunnen ze zogenaamd niet meer aantonen na 8 maanden, dat je de sms-dienst niet zelf gestart hebt. Hoe conveniënt!