Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Stap het vliegtuig in Turkije, zet onze toestellen aan en zonder te waarschuwen 2x €60,50 op het factuur.
Eigen schuld dikke bult, klantenservice zei jammer.
Wij zeggen zeg op mijn abonnementen bij KPN op totaal 3.
Geen zinnig woord mee te voeren, willen zeker nog verder krimpen, gelukkig genoeg alternatieven.
Al minimaal 10 jaar 4 abonnementen bij Kpn.
Kpn thuis en 3 mobiele abonnementen. Nu is 1 abonnement verlengbaar, maar op het moment dat we dat proberen krijgen we een foutmelding. Bellen met de klantenservice zegt op dag 1 dat de doorlooptijd op zondag iets langer op zich laat wachten, best bijzonder dat computersystemen zich ook houden aan de zondagrust, maar oké, geen nood dan wachten we tot maandag. Op maandag wederom een foutmelding dus wederom contact met de klantenservice. Nu kan het niet omdat er maar 1 wijziging per maand doorgevoerd kan worden en er in deze maand, is overigens niet waar want dat was in mei, maar ook de maanden lopen anders bij KPN, een bundelverhoging heeft plaatsgevonden.
Als ik meld dat ik dit bureaucratische vind is de meneer aan de telefoon het niet met mij eens. ik weet op recht niet hoe het dan heet.
Dag KPN deze service betekend dat we overstappen naar een andere partij en u krijgt maar een kleine 200 euro per maand van ons.
Was al een paar jaar gekeden weg gegaan bij KPN vanwege waardeloze internet, gebeld en gebeld maar kreeg alleen incompetente jochies, werd nooit beter. Nu word ik (en blijkbaar vele anderen) lastig gevallen door hun callcenter die wat waardeloze onzin proberen te verkopen. Schandalig.
Die bestuurder met kenteken vkr 12 n moet eerst een normaal leren auto rijden echt ongelooflijk wat een super lul als hij net zo werk als auto rij kom er niets van terecht
Zo ontzettend slecht behandeld. Slechte communicatie en datalek. Want twee 'jongens van KPN' belde mij dat ze voor de deur stonden om het modem te installeren, vervolgens bleken het oplichters te zijn.
Ik lees veel negatieve reviews, maar ik moet zo eerlijk zeggen, af en toe krijg je wel wat problemen, maar die worden zsm opgelost door KPN. We zijn altijd klant van Telfort geweest, maar helaas die was overgenomen door KPN, een paar kleine problemen, maar die zijn opgelost. het Grootste probleem dat we ervaren nu is dat Internet is soms heel traag soms heel snel, regelmatig. Ik hoop dat het wordt zsm opgelost. Maar al met al vandaag wel tevreden. Gelukkig. groeten. JN
Super slechte klantenservice sommige hebben totaal geen respect en als je niet uitkijkt wordt je uitgescholden ook nog. Ik heb gesprekken opgenomen en zal het op social media posten ook nog. Subay ruisman 505 een van de mensen die totaal geen respect heeft. Later in de toekomst zal ik sws overstappen met het hele gezin wij hoeven niks met jullie onzin.
Glasvezel aangevraagd begin November 2022, 12 januari en nog steeds geen schot in de zaak, trieste bedoening.
Gebruik gemaakt van de Black Friday aanbieding 1 Giga glasvezel abonnement. Ben al klant via mijn mobiel abonnement. Dus alles online geregeld via de MijnKPN app. Bevestiging ontvangen via de mail. Maar wat blijkt 3 dagen laten via de mail alles geannuleerd! Waarom stond er niet bij. Privacyredenen neem contact op met de klantenservice. Postcodecheck zegt wél glasvezel te hebben op mijn adres. Maar na 45 minuten aan de lijn bij de klantenservice te hebben gehangen kwamen ze met het verlossende antwoord: ik kan wel een 200 mb glasvezel abonnement nemen (voor hetzelfde bedrag als de 1 gb!) En dan kijken ze de komende maanden wel of de 1 Gb wel kan. Hoezo wel kan? Er hangt een glasvezel kastje in mijn meterkast. De postcodecheck zegt óók dat ik een glasvezel aansluiting heb. Maar de de afdeling bestellingen van de KPN zegt van niet. Koekkoek.
Super slecht! Heel vaak moeten bellen om alles in orde te krijgen. Dan eerst een bandje door met tig onzin keuzes voordat je eindelijk iemand aan de lijn hebt :( en diegene snapt het dan ook vaka niet om zo weer tig keer doorverbonden te worden wat mega veel tijd en irritatie kost.
Bar en boos bij de kpn. 4 wifi versterkers gekocht. En ddxwifi word slechter en slechter. Meer dan 2 uur kontakt gehad met de kpn. Jammer maar helaas.
Wie weet een goed alternatief ziggo bijvoorbeeld. Ik ga bj de kpn alles opzeggen.
Slecht zaak. Al bijna 10 jaar vaste klant en met de black friday kan er nog geen korting vanaf. Dit is alleen voor nieuw klanten.
Heb zojuist een tel gesprek gehad met afdeling klantbehoud. Dit om eventueel mijn abonnement voor zowel vast als mobiel te verlengen. Dan zou je denken dat s=ze iets doen voor klantbehoud. Tenslotte als nog binnen moet komen bij KPN bieden ze een soundbar of een tv of 6 maanden sterk verlaagde prijs. Niet als je klant bent dus. Dan mag je kiezen tussen 6 maanden een korting van 5 euro of 3 maanden een korting van 10 euro. Ik ga dus weg bij KPN om reden dat ze niets doen voor vaste klanten.
SUPERSLECHT. Klein zakelijk abonnement; bij verhuizing op tijd aangegeven dat ik ging verhuizen en internet op het nieuwe adres wilde. Was mogelijk om vooraf te regelen. Nee, toch niet, moest na de verhuizing, maar dan was het binnen 3 dagen rond. Nee toch niet, op zijn snelst 10 dagen. Na activatie zou het meteen werken. Nee, toch niet, modem doet het niet. Twee sessies bellen met de klantenservice, geen resultaat. Er kon een monteur komen, maar pas over anderhalve week. Eigen zaak, met een maand zonder internet! kan toch niet. Heb het maar anders opgelost.
KPN zou ivm een afspraak voor het glasvezelnetwerk bij langskomen op een bepaalde dag tussen 13u-17u. Ben daar de hele middag voor thuis gebleven maar er is niemand langs gekomen. Vervolgens bel ik ze hierover, sta ik letterlijk een uur in de wacht, en als ik dan net aan de beurt ben krijg ik ineens een voicemailbericht met "al onze lijnen zijn bezet, spreek wat in en wij bellen u terug". Uhh ja, dat hadden ze me een uur geleden ook kunnen vertellen. Zeer slechte service.
KPN zijn een stel drammerige stalkers. Echt hoe vaak ik nou al niet gebeld word door allerlei k*t nummers die uiteindelijk van KPN blijken te zijn om me van alles aan te smeren. Ik heb nou al voor de zoveelste keer verzocht om mij uit de database te halen en te kappen met me lastig te vallen, maar het gaat maar door.
Tyf een keer op joh, deze manier werkt alleen maar averechts. Echt hinderlijk zijn jullie.
Ik geef alleen het cijfer 3 omdat ik bijna altijd goed bereik heb, anders had ik geen ster gegeven. Al bijna 10 jaar klant bij KPN met het hele huishouden en omdat wij alleen de tv beëindigd hebben kunnen ze mij niet van dienst zijn met een aanbieding voor het verlengen van een abonnement, toen ik aangaf dat ik over zou stappen naar een andere provider zei de verkoper aan de telefoon 'is goed mevrouw moet u doen'. Als je zo behandeld word na jaren dan adviseer ik niemand om voor KPN te kiezen.
Probeer al 2 dagen klantenservice te bereiken, maar daar zit niemand. Wordt verteld in te loggen bij mijn kan.
Maar dat gaat niet, want ik krijg een error.
Dus geen contact mogelijk, omdat er eerst ingelogd moet worden. Ik kan dus niet (meer) inloggen, en de telefonische hulpdienst is zo te merken volledig gestopt.
Dan heb ik er ook helemaal niets aan
Onbeschoft aan de telefoon ,niet goed geholpen en door geschakelt naar roamler ,na 21 min maar opgehangen ,roamler is net zo slecht als kpn ,soort zoekt soort
Slechte communicatie. Er komt een digitenne die nooit besteld is. Wordt na veel gedoe geannuleerd. Maar helaas niets lukt. Telefoonabonnement prijs afgesproken voor 24 maanden maar wordt 2.50 te veel afgeschreven. Na 6 maal bellen nog steeds niet opgelost. Jammer maar waas.