Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Met snorscooter aanrijding gehad met een tegemoet komende fietser die bij Klaverblad was verzekerd. Ik had geen getuigen die konden bevestigen dat de fietser een stuk op mijn weghelft reed. Klaverblad heeft desondanks de volledige schade aan mijn scooter en kleding vergoed.
Prijs met maar 125% omhoog!
als je maar normaal blijf word je vanzelf duurder
Helaas maken ze hun reclamespotjes niet waar. Administratief is het een zooitje; polissen kloppen niet, namen kloppen niet, opzegging wordt half verwerkt wat na maanden ineens een factuur voor een beëindigde verzekering oplevert. De klantenservice is chaotisch, onvriendelijk en vooral goed in de schuld afschuiven naar een klant. En als je een schade hebt en enkel informatie vraagt of het wellicht wordt gedekt, wordt direct heel duidelijk gemaakt dat het niet onder de verzekering valt dus dat je geen moeite hoeft te doen om iets in te dienen.
Kortom, het is echt af te raden om hier een verzekering af te sluiten. Het is heel slecht.
Klaverblad wilde de schade niet betalen. Omdat ik volgens hun heb gelogen. En moet ik de schade zelf betalen.
Ik heb inmiddels een regeling getroffen waar de auto is gerepareerd.
Nu hebben ze mij aangemeld bij soda want volgens hun ben ik een fraudeur.
Nu willen ze het schadebedrag wat ik zelf moet betalen ook hebben via soda die ze hebben ingeschakeld.
Wie zijn nu de fraudeurs hier?
Ze zijn nog niet klaar met mij.
Mensen ga niet in zee met deze verzekering maatschappij!
Ik moet betalen om op te zeggen. Belachelijk.
"Je wordt speciaal door lang genoeg gewoon te blijven" Als dit "gewoon" betekend wat is dan "abnormaal".
Ik had rechtbijstand verzekering bij klaverblad. ik ben al lang blij weg van hun. Adviseur zijn zooooo amateur en willen niet je verdedigen. proberen je overtuigen dat je niet verdere stappen doen.
Gezondheidsverklaring ingevuld naar waarheid met dat een incident eenmalig is voorgekomen krijg je steeds nieuwe aanvullende vragen omtrent dit incident. Deze ingevuld weer aanvullende vragen hierop. De maatschappij hierover gebeld met de vraag wat niet duidelijk is, wordt je afgescheept dat dit is vanwege procedures. Heb toen medegedeeld nogmaals dat dit incident is en hiervan geen last meer hebt en niet gediend ben om aan het lijntje te worden gehouden en niet gehoord wordt als mens maar gezien wordt als nummer. Hierop geen reactie meer gehad, dus gelijk de aanvraag maar stopgezet.
Wat een rampenmaatschappij. Wij sluiten een aansprakelijkheidsverzekering af. We hebben duidelijk aangegeven dat we een huurwoning hebben en dat sschade gedekt moet zijn. wat denk je? NIET DUS! Ik ga alles opzeggen.
Diverse verzekeringen lopen bij Klaverblad.
Blijkbaar handelen ze vanuit een andere maatschappij zonder dit te melden aan hun klanten. Wijzigingen worden niet doorgegeven door hun. Nu moeten wij zelf naar hun 'baas' bellen om de verzekering te regelen, aangezien zij nog te dom zijn om 3 adres regels door te geven.
Ik kan je vertellen, nooit meer Klaverblad.
Ik was hier jarenlang klant maar wanneer je dan een schade indient wordt er alles op gezet om niet te hoeven uitkeren. Bovendien duurt het maanden voordat er een antwoord gegeven word. Wees wijs en kies een andere verzekeraar.
Conflict met werkgever. Contact met Klaverblad. Klaverblad Jurist wil dat ik per se akkoord ga. Heeft steeds over ontslag terwijl dit nergens in de stukken staat. Luistert slecht en geeft steeds het gevoel dat hij voor mijn werkgever werkt, terwijl ik de premie maandelijks afdraag. Totaal geen kaas gegeten van arbeidsrecht. In mail van jurist staan ook nog taalkundige fouten. Ik ga mijn verzekeringen bij Klaverblad opzeggen. Is totaal een 0 waard. Ze maken reclame dat ze zo anders dan de andere verzekeraars. Ik kan beter een advocaat inhuren en betere resultaten behalen, dan een verzekering bij Klaverblad nemen, omdat zij toch niets doen.
2 zaken toevallig kort achterelkaar, eentje wordt uit eindelijk door hun afgekocht bij mij voor 250 euro, dan hoeven ze niet verder te procederen en aan 1 zaak beginnen ze niet eens aan.
Alle twee naar uitspraken van een bouwkundig expert, waarbij hij bij de garage poort is komen kijken en het andere afdoet met een glazen bol.
Het mag allemaal niets kosten, wel al 10 tallen jaren de premie innen.
Ben helemaal klaar met deze boeven bende
Ik schrijf nooit een review en ik geef nooit een cijfer voor een bedrijf maar dit moet ik echt. Want andere mensen moeten niet dupe worden door dit bedrijf. Als je niet nodig hebt, en zolang dat je je maand bedrag betaald, je denkt dat je goed bedekt bent. Maar dat merk je pas als je nodig hebt. Ze doen alles om jouw te overtuigen geen rechtzaak te starten en heel asociale manier. Ik kan hier heel lang mijn ervaringen schrijven maar dat zou heel lange verhaal worden. Enige wat ik kan adviseren, blijft af van dit bedrijf. Hun adviseuren laten ze je niet beschermen zelfs aanvallen. Al jaren betaal je en wat je terug krijgt is alleen maar frustratie en zooi
De meest waardeloze en slechtste verzekeringsmaatschappij de we in Nederland hebben!
Dat ze zo lang bestaan en nog steeds is onbegrijpelijk. Wel premie incasseren maar een keer iets vergoeden als je iets hebt ho maar, nul komma nul. En de medewerkers aan de telefoon blinken ook niet echt uit in deskundigheid en klantvriendelijkheid. Verzekering heb ik stopgezet en doe nooit meer zaken met deze bende.
Klaverblad Verzekeringen nooit aan beginnen. Je wordt door je overbuurman aangereden en noemt/levert 3 getuigen die hem allemaal tegenspreken Ze zwichten voor de grote maatschappijen en zo ga je van 20 schadevrije jaren naar 0! “Als je maar lang genoeg gewoon blijft word je vanzelf bijzonder”
Na vanaf dag 1 van mijn rijbewijs met meer dan 10 auto’s per jaar gemiddeld verzekerd te zijn over een decennia krijg ik na 10 jaar een mailtje met dat er een incasso is mislukt van nog geen €40 en dat ze de verzekering hebben stopgezet zonder pardon, en dat voor iemand die letterlijk sinds dag 1 van zijn rijbewijs bij dit bedrijf zat verzekerd, good job dudes ?
Nadat ik jaren verzekerd was bij klaverblad was ik een keer mijn sleutels vergeten. Nadat ik een slotenmaker nodig had was ik erg opgelucht dat op de website stond dat dat gewoon vergoed wordt. ook als het je eigen schuld is. alleen uiteindelijk werd dit toch afgewezen en weigeren ze uit te keren.
Sorry,
maar deze verzekering houd je geld maanden vast wanneer er uitgekeerd moet worden
Het onvriendelijke antwoord wat je krijgt als je achter je geld aan gaat via de telefoon is we hebben het druk.
Ook de expert die extern ingeschakeld wordt is super traag. Wil elke cent omgedraaid hebben, voor zijn opdrachtgever. Ook als het allemaal een feit is, toch nog zoeken om wat in mindering te kunnen brengen. Nee ik kijk meteen wat de opzegtermijn is.
Kosten van taxatie schade van auto maanden op moeten wachten. Meerdere malen moeten melden via tussen persoon. Erg slecht
Zeer slechte service bij afhandeling schade. Mooie praatjes met "we zijn zo gewoon gebleven", maar ze zijn net zo corrupt als veel andere verzekeraars. Zorgen er vooral voor dat ze er zelf zo goed mogelijk vanaf komen en stellen jou dan nog overal voor aansprakelijk ook.