Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Leg mijn eens uit hoe het kan dat ik 650 euro moest afrekenen voor een 2 persoons huishouden in een maand tijd terwijl we amper energie verbruiken zuinig aan leven ongevraagd zijn wij bij eneco terechtgekomen
Omdat onze eigen energie leverancier faiiet ging en we konden pas na 1 maand enenco weer opzeggen verplicht bij deze grote oplichters terechtgekomen gelukkig zijn wij niet de enigste die opgelicht zijn door deze maatschappij ik blijf slechte reviews plaatsen over eneco en vertel dit aan zo veel mogelijk door eneco schaam je eigen diep!
Bij Eneco is het een heeeeeele grooooote puinzooi.
Illegaal klanten kopen bij Welkom energie voor 2 miljoen.
Zeggen dat ze deze via de ACM hebben gekregen.
Vervolgens zeggen dat er een Freeze periode is van 6 weken, maar wel het hoogste tarief in Nederland opleggen waardoor ze in 1 maand 18 miljoen cashen.
De overige klanten betalen minder dan de helft (geen contractanten), Dit is discriminatie, en Rechtsongelijkheid.
Geld proberen af te schrijven zonder een getekende overeenkomst.
Niet reageren op mails of klachten.
Alleen maar dreigementen.
Eenrichtingsverkeer (gij Zult BETALEN).
Heb in 6 weken een rekening van 700 euro openstaan.
Heb deze teruggestort daar ze geen overeenkomst hebben.
Mijn bank geeft aan dat er alleen sprake is van een overeenkomst als alles 1 op 1 is overgenomen en ze dan geld mogen incasseren. Dus is hier sprake van oplichting.
Ik wacht de rechtzaak met vertrouwen af.
Mijn factuur willen ze niet herstellen.
ze geven me gelijk dat factuur niet klopt, maar volgens eneco zijn de marges te klein om te herstellen.
ik betaal dus meer dan nodig is.
wat een manier met de portemonnee van klanten om te gaan, foei!
Wij zijn al jaren blij met stroom en gas van Vattenfall.
In het 3de kwartaal vorig jaar kregen wij de melding dat ons contract was beëindigd. 2 keer gebeld dat het ging om een misverstand.
We zijn gehacked door (e-mailadres verwijderd) en aangemeld bij ENECO. (Navraag)
Wij hebben geen contract gezien, niks getekend, geen enige correspondentie via mail, telefoon of brief gehad tot gisteren van ENECO.
Of mevrouw Amse, zo heten wij niet, 395 euro wil overmaken voor een maand stroom en gas en contractbreuk. Bij Vattenfall betalen we 60 euro per maand (Zonnepanelen).
Kan dit zomaar in een ontwikkeld land als Nederland?
Bij welke instantie kunnen wij het beste terecht? En aangifte doen?
De geschillencommissie of het juridisch loket?
Alle adviezen zijn welkom voor deze kwestie.
Met vriendelijke groet, E en S uit Schagen
Ivm verplichte overname na faillusement van 120 euro energiekosten naar 485 euro!
Eneco, dat jullie dit zo maar dien, diep diep treurig. Hoe durven jullie zulke hoge rarieven re hanteren? Iedereen zou moeten weg gaan bij jullie!
Bij klantenservice zijn ze niet behulpzaam, ze wimpelen je af.
ze vertellen niks over je rechten als klant maar willen alleen geld zien.
hulp bij uitleg factuur krijg je niet, veel vraagtekens.
correctie over factuur krijg je ook niet, dus je betaalt meer dan nodig is. dat is zeer slecht zo met klanten omgaan en meer geld van ons afpakken. dan maar naar de klachtencommissie.
Klantenservices is er niet om klanten te helpen, eneco app werkt voor geen meter. Voor mij laatste maanden bij Eneco, voor geen goud dat ik ooit nog terug kom.
ONGELOOFLIJK
Voor nov en dec 2021 eist Eneco voor totaal 116m3 gas en 518kWh stroom €540,63. Terwijl ik voor nov tijdig €160,- heb betaald en voor dec tijdig €160,- heb betaald.
WEES GEWAARSCHUWD
Waardeloos bedrijf, men stuurt je van het kastje naar de muur, niemand neemt enige verantwoording of ownership. Klantenservice poeiert je gewoon af of gooit de hoorn erop nadat je een uur in de wacht hebt gestaan. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, hoop dat ze failliet gaan.
Gebeld vanwege een CV storing. Ik zou door een onderhoudspartner terug worden gebeld. Na drie uur wachten weer eens gebeld. Ik kreeg een zwaar hijgende dame aan de lijn. Die zou nogmaals de service partner bellen. Geen enkel resultaat. Mijn CV ketel lekt via het overdrukventiel en is nu zonder water en niet bruikbaar. Het service bedrijf is niet te bereiken omdat het sms je niet beantwoord kan worden. Wat een kl.te service.
Vandaag gebeld met de klantenservice,vrouw aan de lijn die bijna onverstaanbaar was,gillende kinderen op de achtergrond waar ze meer belangstelling voor had.Ze begreep het hele verhaal niet en puntje bij paaltje verbrak ze de verbinding.Wat een waardeloos gedoe.En dat als je al 51 jaar een goede klant bent.
Slecht service, ze reageren niet per mail. per chat beloven ze van alles maar je krijgt nooit antwoord. kosten lopen hierdoor hoger en ik als klant zit ermee. met dreiging deurwaarder. ik probeer uitleg te krijgen over mijn factuur, maar krijg geen antwoord. bepaalde berekeningen kloppen niet.
Schandalige verrijking en korte termijn kikken. Overname klanten van Welkom energie was gedwongen winkelnering waarbij je zeker een dikke maand klant moest blijven en na 2 maanden 1000 euro moet betalen (je leest het goed, 1000 euro) terwijl we normaal 110 euro per maand betalen. Geen enkele communicatie of overleg, gewoon diefstal. Ik hoop dat Eneco hierdoor haar toekomstige klanten verliest, wij zijn alweer weg. Met zo'n bedrijf wil je niets te maken hebben!
Ik ben als klant overgenomen van Welkom energie. totaal geen communicatie door Eneco, als ik het klantnummer wil bellen kost me dat €1 per minuut! ik heb voor €10,- in de wacht gestaan. schandalig. nu heb ik een eindafrekening gekregen van €675,- voor krap 2 maanden. (bij mijn vorige leveranciers betaalde ik €80,- pm en kreeg ik altijd geld terug). ze maken misbruik van de situatie op een schandalige, klantvijandige manier. nooit, maar dan ook nooit wil ik zaken met hen doen.
Een bedrijf dat legale diefstal hoog in t vaandel heeft staan. Doe geen zaken met dit bedrijf!
Stelletje idioten die geen afspraken nakomen zit al 3 dagen inde kou zonder warm water en verwarming.plannen ze zonder overleg een afspraak die ze zomaar verzetten en vervolgens helemaal niet langs komen.
Een hele leuk bedrijf die laat een gezin met kinderen al 4 dagen zonder warm water! En sterker nog, gaat lang duren 😡😡😡
Wat een oplichters! Klantenservice zijn alleen maar hersenloze wezens die werkelijk niks begrijpen. Het is een schande!
Valse beloftes, onkundig personeel, diep treurig.
Ik zeg, blijf hier weg!
Schandalig wat Eneco doet! En dat kan blijkbaar zomaar allemaal? De klanten van Welkom Energie gewoon de tarieven laten betalen die gvd méér dan het dubbele zijn. Vuile oplichters!