Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Verbruik juli stuk minder dan geschat door Eneco, vlgs app zou ik ca €220 bij moeten betalen, aldus info gisteren. Overigens komt jaarnota pas per mei 2023.
Vanmorgen is dit bedrag opgekrikt naar €614,54. Hoe dat zo ineens?
Tot nu toe slechte ervaringen. Onbeschoft personeel, afspraak maken voor onderhoud tussen juli en augustus maar al vol. Dus nog 6 weken wachten, als je belt vinden zij het geen spoed. Snap het personeel te kort. Maar beloof niet wat je niet waar kan maken!
Vreselijke slechte ervaring
Slimme meter al sinds 2020 stuk en ze schatten ons gewoon
Geen antwoorden op mails en de voorschotten maar verhogen
Als je telefonisch contact hebt word je van het kastje naar de muur gestuurd
Nog nooit zo iets mee gemaakt
Ze bestelen je gewoon
Ene dikke ellende hebben we er van!
Klantenservice is extreem slecht, mensen die geen Nederlands kunne spreken of verstaan, hebben geen respect voor hun klanten of situatie en laat me maar niet beginnen over die wachttijden, heb je eindelijk iemand aan de telefoon, zit je weer uren in de wacht om even ‘snel’ wat te bespreken. Verschrikkelijk.
Niet voor Eneco kiezen AUB
Werkelijk fascinerend is de vraag, wie de software voor de Chatservice van Eneco heeft ontworpen of wie er voor verantwoordelijk is.
Absoluut afstotelijk. Dat er bedrijven zijn waar de klanten niet gillend weg lopen zoals bij Eneco is een wonder.
De
tijdverspilling
is
om
te kotsen.
Ook al vertel je de eigenaars/aandeelhouders dat ze moreel tot de laagste soort horen ,dan nog zullen ze je in je gezicht uitlachen, want zij bereiken hun doel elke jaar,zoveel mogelijk geld verdienen. Tenkoste van alles
Vandaag telefonische contact ivm nieuwe cv en wtw/ventilatie systeem, schoonmaken ventilatiekanalen. Gevraagd om persoonlijk advies ook ivm zonnepanelen. Dame(studente) volgt netjes het systeem waar dan wat uitrolt om te laten instaleren. Aangegeven graag een persoonlijk advies thuis te willen. Dit was niet mogelijk. Ben al meer dan 20 jaar eneco klant. Gelukkig bied de concurrent Feenstra verwarming deze klantvriendelijke mogelijkheid wel.
Vooraf betalen voor het plaatsen van zonnepanelen tot daar aan toe.
Afspraak gemaakt voor plaatsing en er is niemand komen opdraven.
Zelf erachteraan gegaan en na 5 uur kontakt te hebben gehad blijkt er een dubbele boeking te zijn gemaakt.
Vervolgens complete radiostilte.
Wat een slechte organisatie en een nog slechtere service.
Arrogantie ten top en ik zou dit bedrijf bij niemand aan bevelen
ENECO heeft 100 windmolens zegt 100 % groene stroom te leveren. Waarom stijgen de prijzen van ENECO dan met 700% op een periode 12 maanden? Is de wind ook gestegen in prijs met 700%? En wie bepaald de prijs van de wind?
Halen je binnen met de mooiste beloftes, en aan het einde torenhoge nota's. En oplossingen zijn ze niet voor in de wieg gelegd. Analyse aanvragen werken ze niet aan mee, sturen je van het kastje naar de muur
Klantenservice slecht bereikbaar, lossen vervolgens niks op en doen alsof het aan de klant ligt, zonnepanelen worden zonder beschermingmiddelen aangelegd, tarieven zijn nauwelijks terug te vinden als je jezelf orienteert op nieuw contract etc. etc. Abominabel bedrijf. Ik ga er weg.
Zondagmorgen melding gemaakt van storing cv ketel, het is nu woensdag en er is nog niemand geweest, elke keer als ik bel het zelfde verhaal . de order is verstuurd maar er zit geen monteur aan vast . Er zitten daar mensen bij de klantenservice die niks kunnen en mogen regelen en maar zeggen dat is de fout van roamlertech terwijl ik een contract heb met Eneco wat een k.bedrijf heel erg slecht
Door het fallisement van welkom energie 600 euro terug krijgen misgelopen.
Kom je tegen je zin bij Eneco maandbedrag van 159 naar 525 euro.
Na 2 maand overgestapt naar Engie. Totaal in met de 2 voorschotten en eindafrekening in 2 maand 2450 euro armer. Eneco heeft gegarandeerd de boel opgelicht en wilde zo snel mogelijk de overname som die ze voor Welkom klanten hebben betaald terug zien.
Blijf bij deze bende van elende weg.
Super slechte service. 3 weken lang mijn oplaadpaal voor elektrische auto niet kunnen gebruiken. Niemand wou helpen, van hop naar her gestuurd. Nu nog steeds niet geregeld. Waardeloos en vervelend.
Oplichters, verplicht contract na omvallen Welkom energie.
Wat een afzetters, ik was zonder mijn toezeggen overgezet van welkom energie naar Eneco, ze hebben het maand bedrag met met 90 euro verhoogd naar bijna 200 euro voor een huis van 38 vierkante meter en een 1 persoons huishouden.
Ik belde met de klantenservice want ik kon het maandbedrag niet online kon verlagen.
Dit gesprek heeft niet eens 10 min geduurd en mij ruim 8 euro gekost.
Dag ENECO!
Jaren klant bij Eneco geweest. Contract liep eigenlijk 30 maart af maar doordat mijn huis verkocht is en de overdracht begin van de maand gepland stond heb ik een paar weken eerder mijn contract opgezegd. Direct een boete van €100. Klacht ingediend en situatie uitgelegd. Overdracht stond dus eerder gepland, door samenwonen in een duurzaam huis zonder gas kon het contract dus niet mee. Eerlijk uitgelegd, maar ze maken voor die paar weken en de situatie geen uitzondering. Boete wordt gewoon afgeschreven. Asociaal en wij komen in ieder geval nooit meer terug!
Wat heeft Eneco misbruik gemaakt van de situatie. Het is te triest voor woorden. Echt zo ongelooflijk asociaal, echt belachelijk gewoon. Wat een @#$$% bedrijf.
De installatie van een warmtepomp is goed verlopen. De dienstverlening onder het servicecontract ivm een storing is waardeloos. De serviceafdeling werkt een standaardvragenlijstje af, heeft geen technische kennis en reageert niet adequaat en vervolgens uberhaupt niet op vragen.
Shit shit en nog een keer shit! Klantenservice shit! Nooit meer! Ik krijg erg veel problemen nu! Ik zoek nieuwe levancier!