Oplichters ik ben al 1 jaar bezig ze zijn niet eerlijk
Oplichters
Laat u niet bij deze bedrijfje oplichten .
Brijs verhoog zo maar
Contract kunnen ze niet kopen en zetten je met 2 contact vast
Waarchuwing digihero oplichters!
Digihero heeft mijn oude provider niet opgezegd wat wel in het contract stond dat dit gedaan zou worden. Dit grapje koste mij uiteindelijk na maanden op en neer mailen €275,00
Nu had ik stroomuitval en na een bezoek van de monteur, die gelijk wist wat er aan de hand was (door de stroomuitval gaat er iets kapot in het zwarte kastje met 3 lampjes) dus er werd een nieuw kastje opgehangen en ze sturen uiteindelijk een rekening van €217,90 dus bij iedere stroomuitval mag ik de kosten voor een slecht werkend product van digihero betalen.
Schandalig hoe dit bedrijf met zijn klanten omgaat. bekijk ook het programma radar van 15 april 2024
Voor mensen die gedupeerd zijn! Maak een melding bij de ACM. Hoe meer meldingen des te eerder gaan ze er wat aan doen. Dit bedrijf zet op meerdere reviewsites zelf goeie reviews! Ga hier niet mee in zee, want het is een en al ellende. Doen zich voor als KPN, maar hebben hier niks mee te maken. Sluiten contracten af onder valse voorwendsels en je kunt er daarna niet meer af. Zie ook de Tros Radar aflevering die je op internet kunt vinden. Ze gaan te werk tot het criminele toe!
Digihero heeft mij onder valse voorwendselen gebeld met de mededeling dat ze iets moesten omzetten in de meterkast. Hebben een medewerker een werk bon laten ondertekenen waarin OOK een regeltje staat dat het contract met 2 jaar verlengd wordt. Heb in een tiental e-mails uitgelegd dat medewerkers bij ons niet bevoegd zijn om contracten te af te sluiten. Ik kom er niet met ze uit. Ze blijven maar zeggen dat de medewerker heeft getekend. Op dit moment dreigen ze met een deurwaarder en hebben ze een afkoopsom neergelegd. Wij zijn helaas niet de enige dit dit overkomt, wat ik in diverse reviews lees.
Uitstekende monteur. Prettig in de omgang en ter zake kundig. Alles keurig afgewerkt, kortom: zeer tevreden.
De klantenservice mag aanvankelijk iets duidelijker communiceren, en wat meer klant gericht zijn. Daarom 1 ster minder.
Maar meestal met een ticket/telefoontje lossen ze alles na wens op.
Prima prijs/kwaliteit.
Netwerk is stabiel en werken met een betrouwbaar modem.
Prima voor wat je betaald
Glasvezelaanleg is wat vertraagd helaas, maar duidelijk communicatie.
Een kleine besparing, maar wel betere kwaliteit voor terug. Daan bedankt voor de uitleg en je hulp!
Telefonisch contact gehad omdat een van de toestellen niet werkte.
Wachttijd voor de helpdesk was minimaal en het probleem zo verholpen. Prima service.
De medewerker die wij gesproken hebben, was kundig en klantvriendelijk. Het probleem was binnen een kwartier opgelost.
Keurig geholpen en alles is nu duidelijk.
Ik word gewoon gebeld met de vraag of alles naar behoren functioneert en of er nog iets aangepast moet worden!
Service!
Het kostte nogal wat tijd om de storing "searching" op het XRS-toestel op te lossen. Uiteindelijk bleek een reset van het basisstation de oplossing. De helpdesk deed wel alle moeite om een oplossing te vinden.
Heel lang id wacht gestaan. Mijn vraag is wel uiteindelijk beantwoord.
Ondanks dat wij alles geregeld wilde hebben op het allerlaatste moment, zijn we toch naar tevredenheid geholpen. Top geregeld. Groet Oskam
Ik betaalde eerst 70 euro voor telefonie en internet, 1 toestel. Nadat ze 1x kosteloos zijn langs gekomen hebben ze de kosten flink en dan ook flink kunnen verlagen. dankjewel en blij met de 24/7 service!
Dit zijn nu medewerkers waar jullie heel zuinig op moeten zijn wat een top vent. Beleefd mee denken vriendelijk altijd iets meer willen betekenen voor zijn klanten.
Goede service. Al jaren klant van Digihero. Altijd netjes te woord gestaan.
Goede begeleiding met de omzetting van het internet.
Kortom als digibeet zeer tevreden met de zeer ervaren installateur Abdel!