Bestel nooit wat bij AH, je moet voor uit betalen, heb je 6x je nieuwe adres doorgegeven, via de app, de mail, brief, klantenservice, presteren die analfabete digibete blinde losers, het nnog voor elkaar te krijgen het adres Niet te wijzigen, en dus je online bestelling op t oude en verkeerde adres af te willen leveren. Nitwits. O AH, wel geld betaleb en niet leveren, is diefstal. Ik ga dus aangifte doen. Ps.ik ben een chronisch zieke, gehandicapte alleenstaande kankerpatient. Niet leveren, is niet vreten. En bedankt losers, hekel aan aan zieke mensen ofzo?! Dit was laatste keer bij AH, boycot en cancel. Tip, bestel en koop nooit wat bij AH, te duur, klantonvriendelijk en behoorlijk stupide bedrjjf, das duidelijk.
Bonenkoffiemachine besteld.ontvangen via gezamelijk voordeel.
Machine was defect.
Teruggestuurd er werd gezegd bij ontvangat word nieuwe machine gelijk opgestuurd.
Nee dus.gebeld met gezamelijk voordeel, omdat het via ah is besteld duurt het nog wel een week of zo voordat nieuwe machine er is.
Intussen ruim 3 weken verder.
Ah kontakt gehad.nee die doen ook niets.
Je kan bij hun via folder bestellen als het niet gaat zoals het hoort zijn ze niet thuis.
Dus bestel nooit via ah apparatuur.
Nu maar afwachten wanneer er ooit iets opgestuurd word.
Bezorgers scheuren in de straat (woonwijk) en geven overlast met muziek en gesleep met kratten. Kan dit niet anders?
De nieuwe kaartjes met de geluid box zijn super leuk.Mijn kleinkinderen zijn er helemaal weg. Geluiden en vragen echt leuk👍👍
Bestel al jaren lang trouw bij ah, en vandaag een mail gekregen dat mijn account geblokkeerd is. En kan niet meer online bestellen. Zonder pardon. Klantenservice kan er niks mee. Weer een klant weg!
Als je je kind van 6 jaar een boodschapje laat doen dan wordt er gedacht dat het gestolen is, terwijl je kind vol trots en blijdschap laat zien dat hij het kan. Net alsof ik m'n kind een doos ijsjes laat stelen.
Ik koop via AH online. Mijn bezorgmoment is tussen 9 en 11.00 uur. Wat schetst mijn verbazing dat er vandaag 2-8 een bericht komt dat de bezorger vertraagd is en het uit kan lopen met 1 uur.
Hoezo 1 uur later? Als ik als klant bij AH niet op de afgesproken tijd thuis ben, krijg ik een boete van 50 euro. Dan wil ik nu ook 50 euro krijgen van AH omdat de bezorger te laat was. Eerlijk toch?
Ik heb een klacht gestuurd naar AH. Heel benieuwd of hij opgepakt wordt.
Echt in 1 woord :slecht"!
Waarom iedere week een engelse bezorger met mijn boodschappen? we wonen in nerderland! wekelijks miscommunicaties met die gasten! ik betaal liever meer bezorgkosten dan iedere week zo een engelse voor de deur!
Vandaag bij snelkassa afgerekend. Tot mijn verbijstering stond er een product op de bon dat ik niet heb gekocht! Wel betaald, dus.
Klantenservice gaf geld terug zonder toelichting of excuus. Bij AH in Selwerd Groningen wordt je dus bestolen als je nalaat om de bon te controleren. Personeel uiteraard zeer onbeschoft, blijkbaar is boodschappen doen bij AH een voorrecht. Dag, AH!
Voor de zoveelste keer de bonuskorting niet verrekend. Dan stuur je een mail incl foto naar ah.nl en krijg je bericht terug dat dat niet meer kan maar, je kan ook appen.
Een whatsapp gestuurd maar helaas whatsapp gebruiken wij niet meer.
Nou Ah, ik weet het wel. Het wordt voortaan de Lidl voor mij. Geen AH meer. Over klantvriendelijkheid gesproken.
Ik woon in een appartementencomplex met ondergrondse parkeergarage. Het is voor de AH bezorger de normaalste zaak om de bezorgbus pal voor de uitgang te parkeren zodat er niemand meer in of uit kan. De bewuste bezorger gaan zoeken in de buurt want ze moest niet eens bij ons zijn. En als je haar dan gevonden hebt, krijg je ook nog een grote bek want mevrouw had het recht om daar te staan, terwijl ze de bus ook anders had kunnen parkeren zonder alles te blokkeren. Toen ik een foto maakte van haar kenteken en van haar, was het hek van de dam. Fijn AH zulk tof personeel!
Werd bij AH Aagje dekenplein in Hoorn laatst behandeld als een crimineel, ook een vreselijke klantenservice en ze vergeten vaak de 35% korting. Geen klantvriendelijk personeel. Klacht ingediend en ga een melding bij Kassa doen. Waardeloos bedrijf dat geen goede selectie doet qua personeel en alleen gericht is op winst, niet op de klant.
Nog geen 1 ster waard. Ga er nooit meer heen!
Heb zeer slechte ervaring met de webschop van albert heyn
heb in de actie een koffiemachine gekocht dit is fout gegaan bij post nl met de bezorging . had aangegeven dat deze op een post nl punt moest worden bezorgt maar dit ging fout ze hebben mijn machine retour gedaan naar de afzender die vertelde dat ik mijn geld terug kreeg maar kon niet een nieuwe bestelling plaatsen vanwege dat de actie verlopen is dus ik moest maar wachten en een duurdere machine aanschaffen dus buiten mijn schuld om moest ik dus meer gaan betalen . omdat deze actie verlopen was er was geen uitzondering mogelijk echt schandalig voor zo'n groot bedrijf ze moeten zich diep diep schamen een zeer boze klant
Al jaren bestel ik mijn boodschappen online .
En ik ben zeer tevreden! .
Complimenten voor Sheniqwa van de klantenservice. Vreselijk lief en altijd een luisterend oor .
Geschoffeerd bij zelfscankassa door medewerker. Omdat haar scan niet werkte wilde ze voor tweede keer al mijn boodschappen scannen. Ben maar met alles naar bediende kassa gegaan en heb daar betaald. Ja meneer soms werkt mijn scan niet daar moet u maar rekening mee houden en dus wachten tot het wel werkt.De klant is bij AH verdachte ipv koning. Na 45 jaar trouwe klant en grootverbruiker geweest te zijn was dit mijn laatste bezoek aan AH. Hoop dat ze bij de concurrent wat klantvriendelijker zijn. Op naar Jumbo Oegstgeest
De laatste tijd zijn de leveringen (AH bezorgservice) ALTIJD te laat, vandaag het toppunt: bezorger gooit met mijn boodschappen en vergeet een complete tas met koelproducten, daarna ruim en uur in de wacht gestaan bij de klantenservice, op de app wordt sowieso niet gereageerd. Naleveren kan dus niet, ik moet zelf maar naar de lokale AH om dit op te lossen. Na ruim 10 jaar gebruik te hebben gemaakt van deze "service", zeg ik Hallo Jumbo!
Als het goed, is het allemaal prima.
Als er iets mis en je neemt contact op met de klantenservice, krijg je:
- Suriname of een ander land buiten NL waar er Nederlands wordt gesproken aan de lijn
- Krijg je laag opgeleide medewerkers aan de lijn die je niet begrijpen waardoor de irritaties hoog oplopen
- krijg je niet de klantvriendelijkheid die je hoort te krijgen, met bv excuses en een goedmaker. Sterker nog, je mag maximaal 14 dagen wachten op je geld wat de AH onterecht heeft verrekend!
Mensen, kijk aub je bon altijd na!
Er is maar liefst 20 euro te veel in rekening gebracht. Is dit bewust of onbewust?
Gevulde koeken gekocht op de frederik hendriklaan in den haag.
Tussen 2 hele gevulde in zaten 2 gevulde koeken die voor 1/3 niet aanwezig was .
Reactie ah wij moeten een foto hebben de code etc etc .gevulde zijn gebakken in de winkel maar gaan de fabrikant aanschrijven. Zijn zeker slechtziend in deze winkel. Nooit meer alber heijn. Klantenservice van niks. Klantvriendelijkheid een 0.
Bye bye albertheijn tot nooit meer. Heb hier 25 jaar boodschappen gedaan en voor een paar gevulde gooien jullie je ruiten in. Lang leve hoogvliet
Probeer een reclame product te kopen. het magnum pint caramel ijs 1+1gratis en er is geen voorraad. dit gebeurt bij elke aanbod van dit product. ze doen het in de reclame om klanten binnen te lokken en als het er niet is verwachten zij dat jij een ander product haal, waar zij dan meer aan verdienen. en ik ging echt naar meerdere locaties en over meerdere dagen.
Vroeger was de klantenservice van ah top. Maar tegenwoordig is het waardeloos. een email sturen met klacht kan niet meer, er volgt een e reply terug dat de mail niet wordt gelezen. Stuur de vraag via whatsapp of messenger, maar die zijn ook uit gebruik genomen. Toen de chat maar geprobeerd. Daar moet je eerst langs de antwoordrobot zien te komen, tot je bij een medewerker komt. Helaas is het Nederlands van de klantenservice medewerker in het geheel niet te volgen. En er komt in het geheel geen antwoord op mijn gestelde vraag. Er wordt met reclame teksten omheen gefantaseerd. Jammer AH dat de service zo achteruit holt.