Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wij hebben in 2016 een autoverzekeging afgesloten van 58 euro per maand voor een Polo. Deze auto is maar liefst 6000 euro waard. Het is een auto uit 2010. Als je op independer kijkt dan zie je ook 50 euro, 60 euro en 99 euro all risk.
Opeens in feb 2018 hebben ze zonder mij te mailen en zonder mijn bevestiging van 58 euro premie verhoogd naar 108 euro. Dat is echt een behoorlijk verschil. Ik heb het net pas gemerkt, na 6 maanden. Netjes gebeld en meneer gaf vroeg om mijn email. Ik vroeg aan hem welke email heeft u daar staan. Hij noemde een email waarbij we 1 letter misten,. Ik zei dat is niet mijn email. Ik heb nooit wat ontvangen. Hij zei oww sorry. Ik zei graag nog een keer naar mij mailen. Ik heb niets meer vernomen van hem. Daarna belde ik ze terug, nam een dame op. Ze ging weer iets anders vertellen. Verhalen kloppen gewoon niet. Ik ging via independer zoeken naar een nieuwe verzekeraar. Toen kwam ik weer op 58 euro uit. Opgezegd bij Aegon, nu wil ik het verschil terug hebben 6 * 50 euro= €300,- Ze willen niet betalen. Dit is diefstal! Mensen doe aub geen zaken met AEGON!
Al jaren een reisverzekering bij Aegon. Dan gebeurt er een keer iets wat gewoon in de dekking valt.
Pech onderweg. Auto moeten huren om verder te komen. Dit alles in overleg met de Alarmcentrale die overigens buitengewoon slecht bereikbaar is met wachttijden van een uur.
Aantal dagen later wordt dit glashard erkend. Gesprekken worden opgenomen maar men wenst deze niet terug te luisteren.
Schade onterecht afgewezen.
Welkom bij Aegon.
Dag Aegon. success met de rechtsbijstand.
Update van 14/03/2019:Uiteindelijk is de schade wel vergoed na tussenkomst van de rechtsbijstand. Mijn schade viel 100% binnen de polisvoorwaarden.
De verschillende afdelingen van de schademutaties werken totaal niet samen. Twee of drie keer durven ze je per email te vragen om documenten aan te leveren die ze allang hebben, er worden afspraken met je gemaakt die vervolgens niet worden nageleefd, een grote bende daar. mensen. wees wijs en neem een dierenverzekering bij een andere maatschappij. Want deze mensen. zullen alles doen om je te weerhouden van het vergoeden van schade. ik ben boos, verdrietig, gefrustreerd en vooral ontzettend ontzet over zo’n zootje ongeregeld daar.
Mijn echtgenote gaan al vele jaren op reis. Telkens sluiten wij een reisverzekering af, maar gelukkig hebben wij nooit iets hoeven claimen. Na mijn pensionering besloot ik een doorlopende reisverzekering af te sluiten en dacht bij Aegon een goede verzekering te hebben. In februari maakten wij een reis naar Nieuw-Zeeland en voor het eerst raak ik daar mijn fotocamera kwijt. Waarschijnlijk op het toilet weer vergeten aan mijn broekriem te doen, maar zeker is dat niet. Na terugkomst mijn verlies bij Aegon gemeld en de dag erna krijg ik antwoord dat mijn schade niet vergoed wordt omdat ik de camera onbeheerd heb achtergelaten. Meld je na 46 jaar een schade en dan wordt je zo onbeschoft behandeld. Ik heb gelijk mijn reisverzekering weer opgezegd en ga wel op zoek naar een degelijke maatschappij.
18 januari hebben wij gigantische schade geleden door de storm. Hetzelfde weekend mail gestuurd met de foto's van de verschrikkelijk bende. Een week horen we niets.dus bijna 2 weken verder zelf maar contact opgenomen.hij wilde bonnen en het was erg druk.(snap ik ).palen compleet afgebroken.schuttingdelen plat.jacuzzi lek door rondvliegend glas.alles heeft hij binnen gehad.schutting hebben wij geen bon van.staat er al een tijdje.al met al een schade van ruim €1000.wij zijn zelf maar opgaan ruimen en dingen kopen.gisteren voor denk ik de 20 ste keer gebeld te hebben weten we nog niets.misschien volgende week.plus dat we een eigen risico van €250 hebben.(wisten we ook niet).ik heb al veel mensen gesproken die ook stormschade hadden.daar is alles al lang opgelost.denk je een goede verzekering te hebben."ik bedoel "Eagon is zeker niet de goedkoopste".ga ook klachtencommissie opzoeken.dit is TE triest voor woorden.
Heb 16 dagen geleden over mijn pensioen geschreven, kreeg van aegon bericht u zaak wordt in behandeling genomen. Tot heden geen enkel bericht. En dat wekt vertrouwen bij de klant, niet dus. Je moet je wel indekken bij dit soort bedrijven om een juridische en fiscale verzekering af te sluiten. Te zot voor woorden om een pensioen van 7000 euro van de 18000 euro totaal 3 pensioenen van mijn pensioen.nl te verwijderen.
Na melden van 3 voorvallen in en om huis, naar waarheid in weten te vullen, netjes het voorwerk gedaan voor de geleden schade en pech, hebben ze ons per 2 januari 2018 zonder enkele melding uit het bestand gemikt.
Het is schandalig aegon, nog nooit zo een slechte ervaring gehad met een dergelijke verzekering.
Nooit meer.
Mvg.
Aantal maanden trug in(maart) verhuist en een nieuwe inboedel verzekering afgesloten hier, ook voor de verhuizing. En toen kreeg ik helaas schade en word je even neergezet als fraude pleger terwijl ik 4jaar ergens anders zat en nooit 1 probleem heb gehad. + een boete van 532euro. Echt belachelijk. Plus een registratie bij zoon stichting. Waardoor ik nu nergens zelf meer kan verzekeren onterecht!
Mijn lijfrente komt tot uitkering maar ik wil dit uitstellen vanwege de belastingschijven die nu nog hoog zijn. Omzetten naar een spaarrekening kan, maar dat kost € 150,00 als je dat zelf online wilt doen. Vooraf beoordeeld Aegon eerst of je voldoende inzicht hebt om dat zelf te doen. Een adviseer inschakelen is een andere optie of verplichting als je niet voldoende inzicht hebt. Hiervoor betaal je hogere kosten. Eerst de extreem hoge kosten die Aegon altijd van de premie heeft ingehouden (woekerpolis) en nu opnieuw betalen. Waarom grijpt de OVERHEID niet in bij dit soort instanties. Ik ben net als vele andere klanten OPGELICHT door AEGON.
Nog nooit wat in mijn leven gehad, nu verlies ik op vakantie 2 producten (slippers en zonnebril) op twee verschillende dagen. Vul alles volgens waarheid en eerlijkheid in, wat betekent op de eerste dag de slippers van 20euro, en op de laatste dag de zonnebril. Wordt alleen de eerste schade vergoed, aangezien op de tweede schade een eigen risico van 250 euro zit. Echt een naaistreek, zo vragen ze er gewoon om om de boel te flessen. Had ik beide schades op 1 dag gehad, had ik gewoon alles vergoed gekregen.
Waar is een woonpakket verzekering voor? Ook voor lekkages in huis, maar niets is minder waar, Aegon probeert er met alle middelen onderuit te komen. In de " kleine lettertjes" punt 2 slechte kit en voegen van de badkamer en je hoeft niet tot vergoeding over te gaan volgens Aegon. Deze hele situatie heeft een jaar geduurd en uiteindelijk kan ik zelf voor de schade opdraaien van ruim 5.100,00 euro. Ben acuut gestopt met deze "verzekering" mijn advies is dan ook, vernieuw elk jaar je badkamer kit want als er een lekkage optreed is Aegon niet thuis. Wil je dit niet zou ik snel naar een andere verzekering overstappen die "gewoon" eerlijk is. Suc6 en doe er je voordeel mee.
Ivm mank lopen van onze hond bezoek gebracht aan dierenarts waar bleek dat er foto's gemaakt moesten worden om oorzaak te achterhalen. Voor zekerheid met Aegon gebeld en er werd ons medegedeeld dat dit onder de dekking viel, we kregen zelfs nog de tip om meerdere facturen tegelijk op te sturen zodat er maar 1 keer eigen risico ingehouden zou worden. Groot was dan ook de verbazing dat schade afgewezen werd en dit op basis van de resultaten uit het onderzoek? Bezwaar gemaakt in de veronderstelling dat Aegon ook wel eens een foutje kan maken. Maar helaas, zonder in te gaan op de argumenten van het bezwaarschrift of zonder deze gelezen te hebben weer afgewezen. Zeer slechte ervaring met Aegon en de arrogantie hoe zij met een klant omgaan.
Geen goede ervaring helaas!
Schade aan mijn inboedel wat eigenlijk via de aansprakelijksheidverzekering van mijn familielid moest lopen, maar door onderlinge afspraken met verzekeraars moest dit toch via mijn inboedelverzekering. Aegon zorgdraagt nergens voor en ik kan alles zelf regelen, oa afspraken inplannen met een schade expert, offerte aanvraag voorschieten, een verhoogd eigen risico komt oppoppen en als ik deze terug wil moet ik dit zelf verhalen bij de aansprakelijkheids verzekering van mijn familielid. Wie werkr hier nou voor wie eigenlijk?
Maandag een schade gemeld en was binnen 5 minuten afgehandel en krijg de schade netjes vergoed tot de nieuwprijs.
Van mij een dikke 9!
Mijn iPad is uit het vliegtuig door iemand anders meegenomen . Diefstal is dan mijn conclusie . Valt onder reisverzekering dacht ik. wordt niet vergoed op basis van art 2.1.2 Dit iPad was niet onder toezicht en niet in afgeslotenruimte. Ik was in het vliegtuig en we er waren 4 stewards in het vliegtuig. vraag mij dus ook af wanneer je wel krijgt uitgekeerd bij ontvreemding van spullen uit vliegtuig.
Claim opgemaakt voor mijn aansprakelijkheid verzekering. Er vervolgens alles gedaan om het bedrag niet uitkeren. Nu willen ze de claim op mij afdragen door verschillende achterdochtige redenen. GA AUB NiET in zee met deze bedrijf. Ze laten je in de steek en doen alles om niet uitkeren.
Na contact met Aegon zou mijn laptopscherm worden vergoed. Prima geregeld dacht ik. Mooi niet. Het mag alleen bij een eigen schadeherstelbedrijf die de laptop 5 dagen nodig heeft en waarvoor je een formulier moet tekenen met voorwaarden, die in geen relatie staan met de schade (o.a. mogen ze mijn laptop formatteren). Daar kan ik echt niet mee akkoord gaan. Komt nog bij dat een scherm vervangen nog geen kwartiertje werk is. Helaas pindakaas. Geen verzekering nemen bij Aegon!
Nou ik vertel mijn verhaal in het kort ik heb op 5 april een claim gedaan tot de dag van vandaag zeer slecht geholpen de expert is langs geweest na 2 maanden wachten had de expert nog vragen is weer bij mij geweest en het klopt echt wat meer mensen zeggen je wordt gezien als verdachte als je naar de domme vragen kijkt wat ze je stellen ! Tot de dag van vandaag nog niks vernomen ! De service is 10 x niks mensen verzeker jullie aub niet bij Aegon heb reuze spijt .
Aegon is blijkbaar de enige organisatie in Nederland die uitspraken van de Hoge Raad naar de prullenbak verwijst. In de uitspraak van 2 september 2016 is door de Hoge Raad vastgesteld dat de tussenpersonen, die producten als het Sprintplan verkochten, geen vergunning daartoe hadden. Verjaring, waar Aegon regelmatig mee zwaait, gaat in mijn geval niet op, want ik heb tijdig een stuitingsbrief aangetekend aan Aegon verzonden. Toch komt Aegon niet over de brug met een schadeloosstelling. Toen ik ook op mijn schikkingsvoorstel geen enkele reactie van AEGON mocht ontvangen, heb ik mij aangemeld bij Consumentenclaim/PAL en Sprintplanclaim. 'See you in Court'.
Wij hebben onlangs een huis gekocht.En zijn hierin heel goed geholpen door Aegon.Ze zijn altijd bereikbaar.En is de adviseur afwezig,Dan is er wel direct iemand anders die je met zijn deskundigheid te woord staat.Bij ons duurde de aanvraag ong 2 maanden.Ik beveel iedereen Aegon aan.Ze zijn heel direct.Je weet wat je aan ze hebt.Mijn speciale dank aan Rant.