Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Voor het opzeggen van een spaarrekening hebben ze 10 werkdagen nodig (andere banken 1 tot 4 werkdagen). Dat betekent dat ook je geld op je rekening niet meer bereikbaar is. De klantenservice is ronduit onbeschoft. Als je met hun chat beginnen ze gelijk met je en jou. Als je laat blijken dat je liever met u wordt aangesproken, is opeens de verbinding verbroken. Toeval zeker?
Ik heb bij AEGON een lijfrente polis met een garantie bedrag als ik 70 jaar wordt. De beleggingen vallen tegen waardoor de verwachte opgebouwde beleggingen niet gehaald geen worden. Een van de oorzaken is dat AEGON te veel kosten berekend waardoor er te weinig inleg overblijft om beleggingsrendement te kunnen maken. Gelukkig heb ik de garantie betaling in de polis zitten die tot uitkering komt op mijn 70-ste. Nu krijg is telkens brieven van de AEGON dat mijn polis meer goed genoeg is en dat ik deze moet aanpassen. Zelf denkt ik dat ze er van alles aan doen in een poging dat ik mijn polis openbreek en dat hierdoor geen verplichting meer hebben om het garantie kapitaal te moeten uitkeren. Hebben hier meer mensen die een polis hebben bij AEGON last van? Daarnaast stuurde AEGON altijd een acceptgiro eind december om de jaarlijkse polis bijdrage te betalen voor 25-01-xx. Zonder dat ik een keuze had zijn zij overgaan op digitaal polissysteem. Nu krijg je ca 1 week voor de betalingsdatum een mail met betalingsverzoek. Op hun site staat: indien er te laat betaald wordt heeft dit gevolgen voor de polis. Mogelijk hopen ze nu op een te late betaling waardoor mijn garantie betaling in gevaar kan komen. Al met al zeer klant onvriendelijk.
Wij hebben in 2017 een reisverzekering afgesloten bij aegon. In november schade ondervonden en deze uitgebreidt toegelicht aan de alarmcentrale, door de vele vragen kostte dit zeker 45 minuten.
Het emailadres dat wij doorkregen bleek onjuist en na een maand gaf de alarmcentrale door dat de stukken toch niet naar hun moesten maar naar aegon ( (e-mailadres verwijderd) ). Dus naar aegon gestuurd, toen na 3 weken nog geen reactie wij bellen, bleek dit email adres niet correct, en vonden de aegon medewerkers het niet nodig dit aan ons te melden, we moesten mailen aan schade @aegon.nl. Verwarrend is dat als aegon antwoord ze dat wel doen vanaf (e-mailadres verwijderd) .
Na weer 2 weken vroegen ze een toelichting op de schade, want ze krijgen niets door van de alarmcentrale (hoe dom is dit?), en vroegen ze naar ons reisschema, waar we alle bijlagen van hadden verstrekt, dus lezen kunnen ze ook niet.
Totaal ongeinteresseerd, schade is waardeloos, maar aegon haar instelling is walgelijk
Qua uitkeren schade prima, premies ook ok. De klantenservice is echter om te janken. Je polisvoorwaarden opgestuurd krijgen omdat de website van Aegon niet fatsoenlijk werkt is onmogelijk. Twee weken en vele communicatie verder vertikken ze het gewoon om de polisvoorwaarden op te sturen. Ondanks meerdere malen aangegeven overdag niet telefonisch bereikbaar te zijn ivm werk blijven ze bellen en berichten sturen dat je ze moet bellen en je browsers maar moet verversen (ook al heb je al aangegeven dit allemaal al te hebben gedaan) werken ze gewoon echt NIET mee. Als iemand die zelf bij een verzekeringsmaatschappij werkt weet ik dat je gewoon heel simpel de polisvoorwaarden kan versturen dus jammer dat dit zo gaat. Voor mij een reden om m’n verzekeringen elders onder te brengen.
Meerdere malen een aflossing gedaan altijd fout in behandeling genomen. Verzekeringen van andere aan mijn pakket gekoppeld (ook weer een foutje) moest ik uiteraard ook weer zelf achteraan. Verder zou ik een bloemetje krijgen voor al het ongemak (ook nooit gekregen) Hierna dit gemeld op de life chat (werd gewoon afgebroken).
IPhone X in het water laten vallen en kapot gegaan. Naar de Apple store gegaan en een schade rapport ontvangen. Bij Aegon inboedelverzekering de schade gemeld binnen 5 minuten. Achteraf het schade formulier upgeload. 3 dagen later was het schadebedrag op de rekening bijgeschreven. Top!
Al jaren bezig met Aegon pensioenen over een correcte pensioenbetaling, het is vechten tegen de bierkaai. Het wordt tijd dat benadeelde personen die bij Aegon of hun voorgangers pensioen opgebouwd hebben de kracht gaan bundelen tegen Aegon.
Vorig jaar december zijn wij aangereden door een andere auto, die uiteindelijk de schuld erkende omdat wij stil stonden. De auto weggebracht naar een herstelbedrijf dat ons werd aangewezen door aegon. Alles netjes gerepareerd, maaar. Het eigen risico werd niet terug betaald ( hadden we in dit geval natuurlijk ook niet! Heb zeker 50x gebeld en gemaild, maar nu nog steeds geen geld. Uiteindelijk de verzekering van de tegenpartij gebeld en die hadden al lang schul erkent. Nu bij a een jaar later heb ik vorige week eindelijk een mail ontvangen dat mijn eigen risico terug betaald zal worden en reeds gedaan is. Helaas nu bijna een week later nog steeds niets ontvangen. Dus maar weer bellen! Natuurlijk kom ik weer niet verder als bij de klantenservice, hier een onbeschofte vrouw die er gewoon de hoorn opgooid. Nee, NOOIT meer bij aegon een verzekering afsluiten. Je premie weten ze wel direct te innen maar geen schade uitbetalen. De slechste verzekering die ik ken!
Ik probeer al maanden mijn lijfrenteverzekering af te kopen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd als ik bel en iedere medewerker heeft andere, soms foute informatie. Op ingediende e-mails wordt niet gereageerd.
Ik ben afgekeurd door het uwv ik kreeg een tijdelijke uitkering van het uwv 35tot 80% ik kreeg er een uitkering bij van aegon na een 2jaar kreeg ik van het uwv een herkeuringtoen werd het 80tot 100%afgekeurd ik kreeg een brief dat er met de uitkering van aegon iets ging veranderen net hun formulier ingevuld mijn uitkering van aegon zou worden stop gezet maar tot mijn grote verbazing kreeg ik van aegon na 4jaar een brief dat hun een fout hadden gemaakt door de uitkering van hun gewoon door te laten lopen zodat ik het teveel ontvangen bedrag terug moest betalen wat ik totaal vreemd vind dat je er pas na 4jaar betalen er achter komt dat ze teveel hebben uitgekeerd dus pas op met AEGON
Door staking van ryanair konden wij niets anders dan 3 dagen later vertrekken of het geld retour van ryanair. Ons hotel was al geboekt dus missen 3 dagen, neergelegd bij Aegon naar deze weigert te vergoeden deze 3 dagen nu moet ik wel naar een ander appartement dus moeten wij deze zelf bekostigen. Ze zijn wel goedkoop bij Aegon maar zie het resultaat bij deze oplichters
Ik ben 3 jaar klant geweest, heb 3x iets gehad. 1x telefoon gestolen, 1x zonnebril beschadigd en 1x annulering. Ik heb meest uitgebreide dekking en wel 4 verzekeringen bij Aegon lopen. Alle keren er ALLES aan gedaan om mij niets uit te keren. Daarnaast ook nog eens een verwaande, arrogante klantenservice. Bah!
Had een spaarrekening geopend.Geld gestort, werkte de app.niet op een HTC One X. Kon ik niet bij mijn geld .klantenservice ver onder de maat, stel domme koppen, ben inmiddels 2 maanden verder, met veel ergernis, nu gisteren rekening opgeheven, nu maar afwachten of het geld komt.AFM adviseerde mij een klacht in te dienen, want niet bij het geld kunnen komen is een doodzonde.
Slechte klantenservice, kunnen niet een fatsoenlijk naar je luisteren en roepen al gelijk dat iets niet gedekt is. aub kies voor een andere verzekering en absoluut niet voor Aegon!
Top verzekering. Tot op de laatste cent vergoed gekregen netjes en snel.
Door een noodgeval mijn vlucht uit NYC moeten missen. Heel netjes opgepakt, ze hebben me op een andere vlucht geboekt. Personeel was erg vriendelijk en meegaand. Zeer tevreden!
Schadeclaim is enkel online in te dienen. Al twee dagen krijg ik nadat het hele formulier heb ingevuld een foutmelding. Telefonisch is AEGON enkel tijdens kantooruren te bereiken. Lekker handig voor iemand die net terug is van vakantie om dan ook nog eens in de baas zijn tijd iets vanwege de vakantie te moeten afwikkelen. Overigens is het telefoonnummer ook niet makkelijk terug te vinden op de site. Met alle reviews in het achterhoofd dat er toch niets wordt uitbetaald geeft het mij weinig hoop om nog meer moeite te gaan doen om een claim in te dienen.
In augustus 2017 wilde ik mijn Overlijdensrisicoverzekering bij Aegon stopzetten. Nu, een jaar later is het gelukt. Dat betekent dus een jaar lang premie betaald voor iets wat ik niet nodig had. Allemaal dankzij de goede hulp van Aegon: - Adreswijzigingen werden wel bevestigen maar niet doorgevoerd waardoor ik mijn post niet ontving - Telefonisch werd bevestigd dat alles geregeld was en dat ik niets meer hoefde te doen terwijl dit helemaal niet zo was. - Onduidelijke en oncomplete uitleg over dat wat nodig is om de beïndiging af te ronden.
Daarnaast de reden voor het beeindigen van mijn ORV: het maandbedrag was ruim driemaal hoger dan bij de concurrent.
Ik steek mijn kop niet in het teerzand en kom nu in actie! De hoeveelheid broeikasgassen die bij de winning van teerzandolie wordt uitgestoten, is meer dan twee keer zo hoog als bij conventionele olie. Om die vervuilende teerzandolie te vervoeren wil men pijpleidingen gaan aanleggen, dwars door bossen en het leefgebied van Inheemse Volkeren in de VS en Canada. ABP, Aegon, Nationale Nederlanden, en Pensioenfonds Zorg & Welzijn (PFZW) financieren dat met ons geld. Daarom noemen wij ze de ‘Vieze Vier’
Ik wil dit voorkomen en:
doe mee met de snelle online acties hieronder meld me aan voor andere acties via een mailtje. teken de petitie Rrrrrrrrendement is belangrijk maar een aarde boven de zeespiegel ook! Stuur een tweet. Aegon heeft z’n dak opengesteld voor zonnepanelen, hoera! Plaats een comment en vraag ze ook nog even uit vieze teerzandolie te stappen. Kom op Aegon, je kan het!
11 mei komen ik en mijn vriendin terug van een dagje weg. bij thuiskomst blijkt ons hele huis overhoofd te zijn gegooid en wij missen een groot deel van onze waardevolle spullen zoals: - geld - sieraden - 2 vakantiekoffers - geluidset - gereedschap etc. etc.
Na 2 weken goed kijken en opschrijven komen we uit op een schade rond de 14k. Echter vandaag de dag zijn we nog steeds bezig met het afronden van de schade. Aegon doet er alles aan om totaal niets te doen! Documenten die 3x wel en dan weer niet aangekomen zijn etc.
Nu ga ik voor mijn werk 4 maand weg. Hier heb je geen goed contact met nederland en Aegon zegt: spreek je in november wel en de groeten.
Ook geen enkele goede ervaring met Aegon.
conclusie 0 sterren!