Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Heb twee maal moeten bellen omdat de eerste vrouw er maar snel vanaf wou zijn toen nog een keer gebeld met het zelfde verhaal zit ik even na te denken hangen ze gewoon op je hebt hier helemaal niks aan en nog steeds is niks geregeld wat niet zo lang had hoeven duren aub neem een proffesionele klantenservice
Mijn ouders hebben een levensverzekering afgesloten voor mij en mijn zus. Nu komt mij geld vrij en zou uitgekeerd worden worden maar helaas ze gaan niet uitbetalen omdat mij situatie is veranderd. Heb gevraagd stuur het geld terug naar de spaarders. Maar helaas dat doen ze niet, ik heb recht op het geld want ik leef nog gelukkig. Heb diverse malen gebeld met de Aegon en de situatie uitgelegd. Gelukkig begrijp mij verzekering Univé het wel. Tja Regels zijn Regels ,zou blij zijn als mijn lieve ouders het geld terugkrijgen wat ze voor mij gespaard hebben. Ik wil het geld zelf niet meer. Aegon ga jullie schamen.
Ongelooflijk moeizaam hoe alles verloopt na het overlijden van onze moeder (en vrouw).
Alle gevraagde documenten hebben wij meteen opgestuurd.
Na enige tijd maar contact gezocht omdat we niks hoorden. Er was niks te vinden.
Na een hoop tijd en gezoek bleek het polisnummer compleet anders te zijn dan in onze brieven vermeld stond.
Wij hebben weer alle gevraagde documenten opgestuurd.
Na weer een geruime periode niks te horen, wederom contact opgenomen. En weeeer klopte het polisnummer niet. En zijn er geen documenten ontvangen.
Na een telefoontje van bijna 30 minuten afgesproken dat het digitaal verstuurd mocht worden. Meteen in orde gemaakt en gemaild.
En nu krijg ik weer een antwoord dat ze meer tijd nodig hebben om het uit te zoeken.
Dit loopt nu al zeker 5 maanden.
Ongelooflijk! Dit gaat nergens meer over.
Ik raad dit bedrijf ook totaal af.
Grote afzetters zijn het.De huisdierenverzekering stelt niks voor.Een schijt beetje uitbetaald gekregen.Betaal per maand €25,00. premie.
Na het openen van rekenigen voor het uitkeren van mijn, via belastgvrij sparen vergaarde, spaargeld begon het ellende. Aegon keerde de verkeerde bedragen uit van de verkeerde rekeningen en met de verkeerde tijdsverloop. Aegon stond geen directe communicatie toe dus moet alles via m'n adviseur wat tijd koste. Het heeft weken geduurd voor dat zij het corrigeerde. Kort geleden bleek ik niet meer in te kunnen loggen voor dat ik een of andere procedure doorliep voor het wijzigen van m'n mobiele nummer [die zij al hadden en was niet veranderd] waarvoor ik een code via de post moest afwachten. De reden is de invoering van de mogelijkheid tot extra inlogcontrole. Aegon legde niets uit, je kwam er niet omheen. Eenmaal in huis kon ik de code alleen gebruiken voor het wijzigen van m'n nummer dus heb ik dezelved nummer ingevoerd. Ik moest de procedure doorlopen, en voor niets. Andere instanties [DSW, petje af] stuurde n email vooraf met uitleg over de nieuwe regeling en vroeg of ik na inloggen m'n gegevens wilde contoleren, dat m'n mobile nummer juist was en dat m'n email adres ook klopt want dat kan ook voor inlogcontrole worden gebruikt. Aegon heeft nog steeds niets uitgelegd. weigert email communicatie en geeft aan dat alle klachten voor het verbeteren van de website zijn, en dus niet aan de onderneming zelf worden voorgelegd. Als je bij Aegon zit is het een ramp, als je kan wegblijven DOEN!
Als het ze moeten betalen hebben ze altijd wel een antwoord klaar waarom het niet vergoed wordt maar wel bij een bepaalde leeftijd de premie omhoog doen zonder dat je ervan in kennis gesteld wordt, hier zeker nooit meer een verzekering afsluiten, zeer zeker een afrader
Al enkele jaren doorlopende reis verzekering bij Aegon.
Nooit iets gereclameerd. Dit jaar ruit van de huurauto in geslagen, spullen uit de afgesloten auto gestolen. Wordt niet vergoed door Aegon. Valt onder reisverzekering dacht ik. wordt niet vergoed op basis van art 2.1.2 . Dus je denkt dat je verzekerd bent! Daar sta je dan met al je kosten.
Betaal al 8 jaar premie en snap dat ik ieder jaar meer moet gaan betalen, maar dit jaar spant de kroon. Bijna 50 % verhoging per maand. Van 22 euro naar 31 euro. Stelletje oplichters. Dag Aegon, maar dat wilden jullie waarschijnlijk ook, vandaar de verhoging. Lekker klant gericht bah.
Ik heb al eerder een klacht online geplaatst, met gevolg dat de klantenservice contact met mij opnam. Opzich erg fijn, maar als de nieuwe afspraken weer niet nagekomen worden, dan heeft het weinig zin.
Ik heb al een aantal jaren een ‘herstel/negatieve’ codering bij het BKR omdat Aegon zonder mij vooraf te informeren over de achterstand en de eventuele registratie bij het BKR mij negatief heeft geregistreerd.
Ik heb al een aantal keer gevraagd (zo ook de laatste keer) om mij de bewijzen toe te sturen van de communicatie over de achterstand en dat gevolgen kan hebben voor je registratie bij de BKR. Na onze laatste contact werd mij beloofd alle stukken toe te sturen, maar tot op heden helaas nog niks ontvangen.
Ik ben pas ruim een jaar later bij toeval de negatieve registratie tegengekomen, sindsdien altijd alles netjes op tijd betaald.
Aegon wilt ook niet uit coulance de codering eerder verwijderen, ondanks dat ik zeker weet dat de communicatie over de BKR registratie er nooit is geweest en alles doet lijken of er inderdaad geen correcte communicatie is geweest vanuit Aegon.
Nadat onze hond een tijdje mank liep, werd er besloten om dit te onderzoeken en moesten er onder narcose foto's gemaakt worden. ACHTERAF bleek dat het gaat om lichte artrose.
AEGON verzekert dit niet omdat het gaat om gewrichtsproblemen. Hoe moet je er dan achterkomen? Als ik mijn auto naar de keuring breng en blijkt dat er een reparatie nodig is, hoef ik die niet te betalen, maar de keuring/onderzoek wel. Heel dieronvriendelijke polisvoorwaarden.
Mijn bezwaar loopt.
Aegon krijgt het al 2 mnd niet voor elkaar om termijnen van onze lijfrente uitkering uit te betalen.
hebben al 2180€ van ze tegoed. komt elke mnd dus 1090€ bij.
Agiasstal bij de afdeling ICT
I.v.m. aanstaand overlijden heb ik vóór de verlenging de verzekering opgezegd. Toch schrijft men de hele jaarpremie weer af en kan e.e.a. pas na overlijden afgewikkeld worden en moet ik nabestaanden daarmee belasten.
Dit vind ik erg klantonvriendelijk en de verzekeringen die ik (gelukkig) bij andere maatschappijen heb lopen worden wel direct stopgezet én verrekend.
Sluit dus geen verzekering af bij Aegon, ze denken totaal niet aan hun klanten, zelfs niet bij trieste gevallen.
Idiote polisvoorwaarden. , diefstal telefoon alleen te bewijzen met lichamellijk letsel, Wa verzekering slaat nergens op.kortom wij gaan zo snel mogelijk weg.
Woningverzekering plus is woningverzekering 0,
Tussenpersoon is lomp en onbeschoft.
Ik ben al maanden bezig om in mijn Aegon te komen, ondanks telefonissche ondersteuning heb ik al voor de 3e keer inlogcodes aan moeten vragen en nog steeds lukt het niet. Nee geen oude URL aanklikken maar opnieuw invoeren, dat weet ik inmiddels. Nee niet met een Ipad inloggen, dat weet ik inmiddels. Alles lukt tot dat ik mijn dossiernummer intik, helaas.
Wat een K zooi. Ik ben blij dat mijn polis dit jaar afloopt, nu nog een andere inboedel verzekeraar zoeken.
Diverse keren contact gehad met Aegon via telefoon, email of facebook. Keer op keer worden beloftes niet nagekomen en deadlines niet gehaald. Bij het aangaan van de overeenkomst was de service goed maar ja nu ik eenmaal klant ben is de aandacht voor de klant verdwenen.
Slechte site en dure verzekering. Niet doen
Klantenservice eerst niet heel duidelijk, maar al met al een keurige afhandeling. Aegon bedankt!
Waardeloze verzekering proberen met allerlei trucs onder de vergoedingen uit te komen ze zoeken altijd wat geen aanrader heb hem nu ook opgezegd
Aegon is een slechte belegger. Rendementen vallen tegen, ook in vergelijking met andere beleggers waar ik beleg. Als je je overzicht krijgt, waarbij je belegde kapitaal zo'n 10% minder is dan het jaar ervoor krijg je het advies meer bij Aegon te beleggen. Ik ga mijn lijfrentepolis afkopen. Ik heb geen zin nog 10 jaar geld in een bodemloze put te gaan stoppen. Ik neem mijn verlies en wat ik aan geld overhoud , beleg ik bij een bedrijf dat zich wat meer bekommert om zijn klanten
Aegon, een dienstverlenende organisatie. Echter als klant wordt je ontmoedigd om contact op te nemen. men verstopt zich achter een virtuele chat. Telefonisch en/of e-mail contact is praktisch onmogelijk. Na lang zoeken vind je een telefoonnummer. Vervolgens wordt je nog eens door een keuzemenu doolhof gevoerd. Kortom, vraag jezelf eerst af of je een dienst wil afnemen van een organisatie met een opstelling van "de klant is er voor ons, wij niet voor de klant"!