Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Verschrikkelijk nachtmerrie van een bedrijf, ik ben tegenpartij en hun verzekerde is aansprakelijk en wordt nu 7 maanden de gek aangestoken , is een nachtmerrie en mijn bloeddruk is vaak omhoog gegaan, kan de verzekerde niet verwijten die al zo vaak contact heeft gehad met contactpersoon van Aegon , PAS OP laat je hier niet verzekeren , ik ben nog niet eens verzekerd bij hun , stuur hun 50 e-mails en krijg ontvangstbevestiging en hun beweren niets te ontvangen en de behandelaar mevrouw soerdjbali zou niet bij een verzekeringsmaatschappij moeten werken, heb klacht ingediend en vaak erachteraan gezeten en wil graag mijn schade die de verzekerde aansprakelijk voor is 900e graag na 7 maanden eens een keer uitgekeerd krijgen , niet normaal dit bedrijf!
Ik probeer een uitbetaling lijfrente te verkrijgen, ben al weken bezig en krijg niemand aan de telefoon. Eigenlijk zou er een schadevergoeding tegenover moeten staan. Mijn uploads worden niet ontvangen terwijl ik wel een ontvangstbevestiging krijg.
Veilig en transparant en goede service met het call-center aan de telefoon
Ben bijna een jaar bezig geweest tot uitbetaling.
Wat een kloten bedrijf , ze verschuilen zich achter email.
Telefoon benadering je word na een uur in de wachtstand nadien wel 3 keer doorgeschakeld.
Voor mij nooit geen aegon meer
Aergon reisverzekering was voor mij in een weekend niet bereikbaar nadat kennelijk sinds april de ANWB de noodlijn moet verzorgen en daar de medewerkers niet van op de hoogte zijn. Als je de schade niet hebt gemeld voordat je kosten maakt, krijg je geen geld! Hoe moest dat dan gebeuren? Als je schade aan meldt omdat je autopech hebt en je auto ouder dan 8 jaar is, dan krijg je alleen iets vergoed als je aan kan tonen dat de auto minimaal een keer per jaar een kleine beurt heeft gekregen.
Als je dan vervolgens een klacht in dient omdat de schade niet gemeld had kunnen worden voordat de eerste onkosten zijn gemaakt: geen reactie! Kortom. Ik heb jaren premie betaald en als het erop aan komt ben ik niet verzekerd en staat je niemand te woord. Vooral niet doen!
Heb al jaren een levensverzekering betaald. Wordt echt niet beter van en wilde stoppen met de betalingen. Gaat niets opleveren en kan ik dat geld beter ergens anders besteden. Uitbetalen doen ze wel met inhouden van de helft van je betaalde bedrag!
Kan alleen contact hebben via hun site en mag je alleen als individu een account hebben! 1 account per email! Niets samen. Willen ook niet twee betalingen op 1 naam zetten om het makkelijk te maken voor de client(wij betalen hun salarissen!)
Niets service of hulp van de medewerkers en als je denkt het geregeld te hebben kom je erachter dat het niet gebeurd is wat beloofd is. Zij hebben jaren lang via incasso mijn geld gekregen en nu ineens sturen ze acceptgiro's. Het leukste is dat ik maanden geleden ben verhuisd en voor 1 van de premies hebben ze onze adres gewijzigd, maar voor de 2e niet! Die sukkels sturen nu een acceptgiro naar het verkeerde adres en zeuren dat de betalingen niet zijn voldaan! Alleen krijg ik die brieven niet. Ben toevallig langs geweest om te kijken of er toevallig mail lag. Niets email versturen zoals alle andere bedrijven!
Er is al jaren dus een incasso voor deze premie en een of onder idioot heeft het blijkbaar op zich genomen om dit te veranderen.
Als iemand het antwoord weet wil ik graag horen! Die hypotheek offer die van hun ligt wordt iig niet genomen! Zoel aub een andere verzekeringsmaatschappij!
Ga nooit in zee met Aegon! De klantenservice is heel slecht ze, vragen je te identificeren met een app die alleen op de nieuwste telefoons werkt en op klachten wordt niet gereageerd. Waardeloos. Deze tent moet zo snel mogelijk opgedoekt worden.
Wat een kl*te bedrijf. Verificatie in 20 stappen benodigd. Geen bevestigingscodes opsturen. Contact opnemen met de klantenservice. 3x30 minuten in de wacht gestaan om opgehangen te worden. Via de chat meerdere malen aangegeven dat ik direct geholpen wilde worden ivm de idiote verificatie. Geen fatsoenlijke hulp aangeboden gekregen, geen teken van klantenservice, er kon geen telefonisch contact met me opgenomen worden. Miriam, topwijf, werknemer van de maand! #NOT
7 jaar pensioen betaald (euro). Niets aan over gehouden. In vergelijking met andere opgebouwde pensioen van 2 jaar (en dan nog wel in gulden tijd!) krijg ik 5x zoveel uitgekeerd. En als je een overzicht van de premieafdracht opvraagt, is deze niet meer beschikbaar. Ik begrijp wel waarom. Schandalig!
Om te janken dit. Aegon pechhulp biedt geen hulp bij pech. Ook al betaal je er extra voor bij je autoverzekering, ook al staat er op je polis vermeld dat je er recht op hebt in Nederland. Bij pech laten ze je mooi in de kou staan en zeggen ze dat je er niet voor verzekerd bent! Om maar niet te beginnen over de extreem achterlijk lange wachttijd van 1.5 uur(!) voordat dit ongeorganiseerde zooitje te bereiken was. Niet eens een excuus toen er na eindeloos geluisterd te hebben naar het bloedirritante wachtmuziekje eindelijk werd opgenomen. Per direct m'n autoverzekering opgezegd. Dit nóóit meer.
Zeer slechte bereikbaarheid en dito communicatie, zowel per mail, per chat als telefonisch. Wachttijden van 10 minuten en langer.
Ik ben al maanden bezig een tegenrekening te wijzigen zonder resultaat. Als dit is afgerond is Aegon finished. Advies: mijd Aegon, dat komt je welzijn ten goede.
Inboedelverzekering rond 5 uur schade gemeld. Had het de volgende dag al op de rekening. Het was er zelfs eerder dan de brief.
Toppie!
Er wordt alles maar dan ook letterlijk alles aan gedaan om te vermijden dat je een email stuurt. De mails die je krijgt komen van No-reply's. Het is een eenrichtingsverkeer. De arogantie en grootheidswaanzin straalt ervan af.
Nooit meer zaken doen bij Aegon wat betreft beleggen of levensverzekeringen!
Op mijn vrouw haar vooraf ingevulde blasting formulier over 2018 stond opeens dat ze een uitkering pensioen van aegon levensverzekeringen n.v. Van €8,489 had ontvangen, terwijl mijn vrouw daar helemaal niet verzekerd was en of een pensioen had opgebouwd.
Dus heb ik naar de belasting gebeld dat dit niet klopte, de belasting telefoniste of medewerker zei dat ik dit gewoon verwijderen kon.
Maar in 2020 kreeg zij opnieuw een brief van de belasting waarom zij dat verzwegen had in de belasting aangifte van 2018, toen weer berichten gestuurd naar de belasting kantoor in heerlen zelfs een aangetekende brief maar die is nooit overgekomen dat was naar een postbusnummer van de belasting, verder stond er geen adres op die belastingbrief.
Dus weer bellen met het belasting kantoor weer bijna 1 uur in de wacht net zoals de vorige keer, en eindelijk kreeg ik er iemand aan de telefoon en die zei probeer is naar aegon levensverzekeringen n.v. Te bellen en dat heb ik toen gedaan, daar kreeg ik sam? aan de telefoon en alles uitgelegd dat mijn vrouw nooit bij de aegon levensverzekeringen n.v. Verzekerd was en toch ten onrechte een uikering van jullie zogenaamd gekregen had, want dat geld heeft ze nooit gehad.
Maar naar lang een en weer gebel gaf hij toch toe dat het niet van mijn vrouw was maar van haar broer en hij wou wel een brief schrijven dat het onterecht ontvangen pensioen was. Die brief die sam heeft samen gesteld heb ik naar de belasting gestuurd, wij blij we dachten nu daar zijn we vanaf, maar in 2020 stond weer in de vooraf ingevulde belasting dat mijn vrouw een pensioen uitkering had van €1724,00 en ook bij haar mijnpensioenoverzicht.nl stond dat ook, weer naar die sam gebeld van aegon levensverzekeringen n.v. Maar die stond met zijn handen in het haar aan zijn stem te horen ja dat weet ik ook niet, ik dacht dat is toch een vezekering maatschappij die met het geld van de mensen omgaat, toen ben ik op advies van mijn schoondochter naar een belastingconsulent hier uit de buurt gegaan, en die wou wel een brief schrijven maar dat heeft ook niets geholpen.
We wisten het ook niet meer, toen heb ik maar een klacht ingediend bij de aegon en naar een week kregen we een telefoontje van een mevrouw(overigens een heel aardige) van de aegon die is overal achteraan gegaan en naar een paar maaden was alles verwijderdvan 2019 moet ik zelf weer een brief versturen van die onterecht pensioen uitkering als dat erop staat maar daar heb ik nog geen bericht van gehad van de belasting.
Verder kreeg ik een tegoedbon van 50€ van die mevrouw, maar de kosten van die belasting account die ook een brief voor ons geschreven heeft en de aangetekende brief die we verstuurd hebben al die uren aan de belasting telefoon moesten we zelf betalen daar wou de aegon levensverzekeringen n.v. Niets van weten, we hebben er maanden van in de penaire gezeten.
Voor ons nooit geen aegon levensverzekeringen n.v.!
Polis onrechtmatig beëindigd door Aegon, geven ze ook gewoon toe. Communicatie slecht, onbeschoft en agressief. Vervelend bedrijf. Veel negatieve reviews zo te zien. Moeten meer aandacht van de media krijgen.
Mijn schuur volledig uitgebrand ,spullen volledig verbrand.Verbrande spullen zijn moeilijk te herkennen op foto.
Na 3 maanden nog geen schade uitkering en nog altijd mails van Aegon dat ik foto's en pinbewijzen of nota's moet mailen. Na 2,5 maand pas leeggehaald en daarna nog om foto's vragen. Dat zijn oplichterspraktijken!
Eerst was ik best tevreden over Aegon en independer, maar na 7 jaar en aanstaande verhuizing nog eens goed gekeken en wat blijkt. Aegon heeft de premie met 30% verhoogd ten opzicht van verzekerde waarde en prijsindex (en dat is los van e assurantieverzekering). Verder blijkt een nieuwe polis via dezelfde Independer aanmerkelijk goedkoper. Kortom ook de "onafhankelijk" bemiddelaar wijst mij niet op onbehoorlijke praktijk en zegt "uw eigen verantwoordelijkheid" en "uw heeft toch de polisbladen ontvangen". Tja .
Ivm het Coronavirus werd onze vlucht vanuit Auckland NZ over Hongkong gecancelled. Aangezien ons reisbureau niet vlot reageerde, gingen we zelf aan de slag en boekten we de thuisteis via Qantas. Via de site een claim ingediend en binnen 48 uur hadden we antwoord. De vliegkosten werden uitgekeerd en ook nog het aantal dagen vakantie dat we moesten missen door de eerdere terugvlucht. Voor alles een hele grote pluim. Digitaal de claim indienen was simpel en de snelle afhandeling idem dito. Voor ons een 10!
Sturen ineens geen documenten per post meer op zonder tegenbericht. Je belt de klantenservice, ze beloven van alles, maar komen niets na. Bovendien hanteren de medewerkers ook een zeer bijdehante benadering van hun klanten. Pas je niet in het digitale keurslijf van Aegon? Dan tel je niet meer mee. Af te raden dus.
Na twee keer steeds netjes 15 minuten aan de telefoon te hebben gewacht drukken ze je gewoon weg.
Onbeschoft