Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zijn niet bereikbaar en bellen of mail nooit terug.
Ik ben nu ongeveer 60 jaar klant en heb nog nooit problemen mat de aegon gehad altijd tot volle tevredenheid zaken gedaan en helemaal geen klachten gehad ga zo door
Wat een waardeloos bedrijf! Telefonisch niet te bereiken!. Krijg steeds de melding dat het druk is , en ik op een later tijdstip moet terug bellen. Mensen, er zit geen hond aan de andere kant van de lijn! En die bestuurders maar de dikke bonussen binnen harken! zorg liever dat er voldoende personeel aanwezig is op de vloer, want die hebben we nodig! Ik ga eens rond shoppen voor een andere maatschappij!. Ben klaar met Aegon!
Helaas hier ook ontvreden over AEGON, lijfrente kwam vrij na overlijden. Inhoudelijke vragen worden per e-mail niet beantwoord, na 6 weken geen reactie, elke week herinnering verzonden besloten geen product af te nemen maar te kiezen voor afkopen. Telefonisch in de ochtend niet bereikbaar om te gieren voor zo groot bedrijf. Erg jammer.
Telefonisch helemaal niet bereikbaar.
Al meer dan 1 uur in de wacht en maar hopen dat de verbinding niet wordt verbroken.
Waardeloos!
Herhaaldelijk problemen met inloggen.
Klantenservice onbereikbaar.
Willen niets per post sturen, naar bedrijf.
Slechte communicatie, hoge tarrieven , starre houding, onbereikbaar, zitten te slapen
Telefonisch niet te bereiken
Mijn ervaring met Aegon is zeer positief, ik ben recent in de bijstand beland en heb soms moeite met op tijd betalen, bij Aegon zijn ze super behulpzaam en vriendelijk en begripvol
Heb al tweemaal een verzoek gedaan het tegoed van mijn Aegon-bankspaarrekening over te boeken naar Centraal Beheer voor aankoop lijfrente. Wel ontvangstbevestigingen, maar “door drukte langer wachten dan gebruikelijk”. Geven dan een datum waarop wel een reactie komt, maar houden zich daar niet-aan.
Geen communicatie, alleen via "mijn Aegon" je moet maar ruiken of er iets veranderd in je hypotheek, en als je dat niet doet krijg je daar bovenop dreigbrieven. Blij dat ik bij hun weg ben.
Slechtere organisatie kan ik niet noemen.
Kon het met de QR code niet en heb iemand aan de deur gehad. Ontving een email dat het identiviceren goed verwerkt is. Blijf emails ontvangen dat ik mij moet identiviceren en ontving zelfs een brief waarin verzocht werd mij te identiviceren. Heb zojuist gebeld en nu mogen ze het weer uitzoeken. Ze dreigden in hun schrijven zelfs met het opheffen van mijn rekening. Heb daar een lijfrentepolis. Ik raad deze organisatie ten zeerste af.
Aegon dwingt haar klanten een digitaal account te maken en geeft geen mogelijkheid (financiële!) post per papier of email (!) te ontvangen. Wanneer je ze dan een bericht stuurt, reageren ze weinig inhoudelijk en als je dan je punt herhaald zeggen ze heel onbeschoft “ja je hebt je punt gemaakt”. Probleem wordt niet opgelost en men sluit klanten uit van hun post omdat ze geen digitaal account willen. Erg slecht.
K ben bijna 9 jaar verzekerd geweest (huisdieren verzekering en de premie is van 20 euro in de loop der jaren opgelopen naar 40 euro per maand. Vergoeding homaar! Er wordt zowat niets vergoed allemaal kleine lettertjes . Mijn hondje is nu 11 jaar en ik had die verzekering juist afgesloten als zij wat ouder werd heb je wat meer mankementen. In zowat 7 jaar bijna niets gedeclareerd dus wel premie ongeveer 400 euro per jaar. Nu heeft ze wat problemen gewrichten en dan zijn ze niet thuis! Ik heb nu opgezegd dus zoek eerst echt goed uit, voor je hier aan begint!
Veel mensen hebben geen NFC chip op de telefoon dus we kunnen onszelf niet identificeren. Ik ben naar een andere bank overgestapt waarbij je niet hoeft te identificeren met een NFC chip maar met een QR code. De groeten!
Identificatie app werkt niet (ook onduidelijke instructie) Ook na bellen pakt de Aegonscanner de info niet! (wel fijn dat ik deze week direct iemand aan de telefoon had). Waarom lukt het bij alle banken wel op een veilige en eenvoudige wijze en doet Aegon zo : ingewikkeld. Nu moet er iemand langskomen. Zonde van het geld en onnodig.
Via KNAB naar Aegon voor hypotheek aanvraag. Doen dat ook niet zelf, maar sturen je door naar een soort hypotheek bemiddelaar, Finzie. Het proces duurt maanden. Tientallen documenten in te leveren (welgeteld 32) en geen enkele mogelijkheid om het proces te bespoedigen. Bij Aegon geen enkele souplesse of meedenken terug te vinden. De nieuwbouw vertraagd en Aegon besluit eenzijdig om de offerte van de hypotheek niet verder te verlengen. Na weken wachten eindelijk het advies om maar terug te gaan naar Finzie voor een nieuwe aanvraag. Een betaal opnieuw de behandelingskosten van 1.600 tot 1.900 euro.
Aegon maakt eerst m'n kop gek dat identiteit opnieuw moet ander komt m'n account/rekening in gevaar. Wil iemand van aegon bellen, krijg je niemand eraan. Wat 'n waardeloos bedrijf.
Vorig jaar aanspraak gemaakt op reisverzekering na diefstal tas op vakantie. Ik kreeg een minimaal bedrag terug omdat ik niet van alles een bon had, de dagwaarde werd berekend en cash niet was verzekerd. Voor duizenden euro's schade en kreeg zo'n 300 terug. Zelfs met aangifte politie.
Dit jaar pech met de auto, dit zou bij mijn reiverzekering inbegrepen zijn. Een fatsoenlijk aanspreek punt is er niet. Kastje naar de muur verhaal. Veel extra stress door gehad, op zo'n moment wil je gewoon geholpen worden. Kregen te horen dat we hotel kosten tot 100 per dag vergoed krijgen. Nu na weken lang mieren en martelen eindelijk toezegging gehad voor 100 in totaal.
Wat een ontiegelijk slecht oplichters bedrijf!
Zeer slechte bereikbaarheid en communicatie.Telefonisch wachtijden van 20 minuten en langer.19 klanten voor je drama.
Ik ben al maanden bezig een rekeninghouder toe te voegen.Krijg via mail dan steeds te horen Het beantwoorden van uw vraag kost ons helaas meer tijd. Na 2 maanden eindelijk voor elkaar.