Simpel.nl reviews

2.2
Positief10%
Neutraal3%
Negatief87%
Laatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Recente Simpel.nl ervaringen

Corine
12-05-2024

Idd ook al jaren vaste klant,door ziekte kom ik amper buiten

,anders was ik ws ook opgelicht. Maar idd na 2 jaar verlenging abb 0.57 inflatiecorrectie erbij,dat is pas simpel,geniet ervan dat 10tje,en bij andere ook,wacht maar wanneer de abb.aflopen en al je clandizie weg is,dan kan je weer met geld strooien om ze terug re winnen, ik ga naar hollands nieuwe,want mijn partner kon gewoon bellen,zonder extra kosten,door raoming knop om te zetten,en dat moet in heel Europa kunnen,gewoon bellen met je eigen abb,alleen iets duurder ipv 1mb internet per minuut is t 4 of 6 mb,nou daar kan ik mee leven. Want ik lees hier zoveel verschrikkelijke dingen,dat ik m peer

Nico
10-05-2024

Ik heb bij simpel een abbonement van 14GB maandelijks. In de middag terwijl ik op een zeilboot zat en mijn telefoon niet gebruikte bleek (zo las ik later) een sms te komen dat ik 80% van mijn bundel verbruikt had. 12 minuten later had ik volgens een 2e SMS 100% verbruikt. En enkele minuten later had ik een 3e sms dat mijn abbonement geblokkeerd was omdat ik €100 buiten data gebruik budel verbruikt had. Ik had geen internet meer. Ben naar een restaurant gegaan met wifi en heb 3GB bijgekocht voor Euro 12.50. Daar doe ik nu al weer een kleine week mee. Op de vraag hoe dit kan heb ik tot heden geen antwoord ontvangen ondanks 8x contact met simpel. Het is voor simpel een sport om giga buitenbundel kosten aan te rekenen. En geen antwoord te geven op het bovenstaande. Ik raad simpel zeer af.

Datum der Erfahrung: 07. Mai 2024

Ronald
07-05-2024

Een tijdje geleden heb ik weer mijn abonnement verlengt met twee jaar. Ik ben zeer tevreden en al 8 jaar klant op naar de 10.

Koen
03-05-2024

Avoid this company! In had to pay 50 euro extra apart from my monthly fee for internet while I do not use that. They threatened me with all kinds of things if I didn't pay. They blocked my phone and everything and I couldn’t access my bank account anymore. After I paid the full amount since I needed to get access to it, I still couldn’t use my phone. I do not understand the good reviews on this website, they must be fake or paid for.

A slightly more expensive option like Vodafone will be much cheaper than this fake cheap company.

Michelle
03-05-2024

Zodra ik over de landsgrenzen kom, geen bereik meer. De hele vakantie geen bereik gehad. Niet fijn dit. Je krijgt snel medingen dat je ineens door de 100% heen bent, betalen dan maar. Soms wel meer dan 50 euro per keer. Slechte zaak.

An
05-04-2024

Ik krijg een mail of ik effe €50 wil betalen want de bundels op en dat zijn de kosten.

Het is wel knap want ik gebruik de simkaart niet

Robert
01-04-2024

Binnen een paar seconde kreeg ik een bericht dat mijn bundel op 80% was, op 100% was en dat ik er al 50 euro overheen zat. Zo te zien ben ik niet de enige met dit probleem.

Bo
29-03-2024

HEEL SLECHT! ineens duizenden MB’s afgeschreven en moeten zelf maar betalen constant. Ook bij een vriendin werd ineens een rekening van €50,- opgestuurd.

Vital
12-03-2024

Mijn contract was juni of juli 2022, loopt 2 jr, ik kan niet meer terug vinden, zij wisselen alles, dus dit jaar kan ik wel verleng, maar simpel maakd nieuw abonement 01.03.2024 tot 28.02.2025, nooit vragen heel idioot en belachelijk+bedriegen bedrijft.

Ik heb een email van hun 10.02.2024 ontvangen, schreef dat ik mijn abonement kan verengen, een 1 maand gratis. Zij zeiden mijn abonement 14.02.2024 begon. En ik kan niet meer draaien.

Hallo wakker, mijn abonement dat zij maakten heeft geen 1 maand gratis, als ik dit zou kiezen, ben ik zo dom dat zonder een maand gratis? en ik wil niet terug draien, ik wil gewoon stoppen. Ik wil niet meer met hun gebruiken omdat dit contract niet is wat ik wil en vraag!

Rusko
26-02-2024

Oor onze dochter hadden bij een sim only abonnement bij Simpel. Alles ging goed totdat maand januari automatisch incasso niet gelukt is. Schijnbaar kwam er een melding in de app van Simpel. Mijn dochter van 12 had dit niet in de gaten. Februari is gewoon netjes geïncasseerd. Vervolgens krijgen wij in februari zonder een e-mail zonder aanmaning een brief dat het abonnement opgezegd was door Simpel vanwege het niet betalen van de maand januari. Het ging om €8. Maar natuurlijk hadden wij die betaald als wij het wisten. Voor ruim €60 resterende abonnementen tijd moeten afkopen.

Nooit meer Simpel.

Martin
26-02-2024

Ben al jaren klant bij Simpel met 2 abonnementen, maar bij mijn laatste 2 jarig contract heb ik al 2 maal een inflatie correctie gehad waardoor ik van 10,- euro naar de eerste verhoging in jan. 2023 10,86 euro moest betalen en sinds jan. 2024, 11,48 euro moet betalen voor mijn beide 2 jarige abonnementen. Nu staat er in de kleine lettertjes van het abonnement dat dit kan gebeuren, maar wat schets mijn verbazing, als ik een nieuw abonnement zou afsluiten krijg ik dit nog steeds voor 10,- euro, noemen ze dit nu trouwe klantenbinding?

Ik heb hierover bijna een jaar geleden een mail gestuurd naar Simpel, maar nooit een antwoord hierop gekregen.

Ik heb dus uit onvrede mijn abonnement opgezegd toen het kon, en strakst ga ik het andere abonnement ook opzeggen, ik weet dat dit bij alle andere providers ook zo is maar communiceer dit dan duidelijk op jullie website, zet daar dan ook in grote letters bij dat er in jan. een inflatie correctie kan worden toegepast.

Valerie
15-02-2024

Overgestapt van kpn naar simpel omdat simpel goedkoper is. nou mooi niet ben in 2 weken al 100 eueo kwijt (zit buiten mijn bundel) bij kpn nooit gehad! Word geblokkeerd want moet aanbetaling doen. Echt dieven!

Andie
12-02-2024

Blijven na opzegging steeds afschrijven, heb 3 abbo gehad en bij 3 abbomsteeds hetzelfde, blijven afschrijven. Ondanks opzegging in bezit.

Jim
05-02-2024

De inflatiecorrectie. Van 10 euro naar 10.57. De kleine lettertjes. Nieuwe klanten 15 gb voor 10 euro. En ik mag 10.57 betalen terwijl ik een twee jarig contract heb voor 10.reactie simpel.helaas betalen .wel heel erg SIMPEL. Jammer van zo een mooi product.

Jan
26-01-2024

Belachelijk het maandbedrag te verhogen bij een 2 jarig contract ivm inflatiecorrectie.

Telefoniste hondsbrutaal en lacht je gewoon uit, en zegt dat je er als klant niets aan kunt doen.

Als nieuwe klanten wel voor 10 euro per maand aangenomen kunnen worden slaat die inflatiecorrectie voor vaste klanten totaal nergens op.

In dit huis gaan in ieder geval 2 contracten naar een andere provider.

John
11-01-2024

Belachelijk het maandbedrag te verhogen bij een 2 jarig contract ivm inflatiecorrectie.

Telefoniste hondsbrutaal en lacht je gewoon uit, en zegt dat je er als klant niets aan kunt doen.

Als nieuwe klanten wel voor 10 euro per maand aangenomen kunnen worden slaat die inflatiecorrectie voor vaste klanten totaal nergens op.

In dit huis gaan in ieder geval 4 contracten naar een andere provider.

Bennie
09-01-2024

Belachelijke prijsverhoging in tweejarig ccast abonnement

Ed
09-01-2024

Simpel het zijn boeven.

Simpel voert een inflatiecorrectie door? Ik ga dit voorleggen bij de ACM Autoriteit Consument & Markt. Ik heb een twee jarig contract begin 2023 afgesloten (helaas). Mag dit zomaar zonder te informeren en klopt dit wel? Ik vind dit bedrijf voor mij niet meer acceptabel!

Dirk
09-01-2024

Jarenlang met mijn vrouw bij Simpel een abb gehad en voldeed prima .Hebben nu echter helaas op moeten zeggen .de ontvangst in de woning is heel slecht en horen meestal maar de helft van een gesprek,iets wat niet de schuld is van Simpel maar gewoon aan de plaats van de zendmast ligt ,na overleg met Simpel mochten wij eerder opzeggen en dit ging bijzonder vlot,dus een dikke duim hiervoor ook dit mag weleens gezegd worden .

YP
31-12-2023

Mijn zoon had een abonnement bij Simpel. Ik heb besloten om deze te annuleren omdat er te vaak een factuur binnen kwam dat hij over zijn datalimiet ging. Bij de huidige provider zit hij op dezelfde bundel en daar komt het niet voor? Ik heb tot mijn grote ergernis opnieuw een factuur ontvangen van Simpel terwijl het abonnement is geannuleerd. Onder het motto van vooraf te factureren willen ze op deze wijze je geld afdwingen terwijl de simkaart niet in gebruik is. Simpel verteld niet de waarheid tijdens hun campagnes en is er niet op uit om tot een oplossing te komen. Het zijn oplichters. Ik ben zelf al jaren bij dezelfde provider en heb nog nooit zulke hoge extra kosten moeten betalen. Simpel moet gestopt worden

Meer Simpel.nl reviews