Ik ben aangereden door een verzekerde bij NA. Ik wacht nu al 3 maanden en heb nog niets ontvangen. Terugmailen gebeurt nu al een hele poos niet. En dat terwijl ze 1,5 maand geleden nog m’n rekeningnummer vroegen.
Ik ben zeer teleurgesteld en zou me hier dus zelf nooit verzekeren.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zes weken geleden is een verzekerde van National Academic tegen mijn geparkeerde auto gereden. Zowel aansprakelijkheid als schade zijn dus kristalhelder. Al zes weken lang gebeurt er echter niets, word ik van het kastje naar de muur gestuurd en word ik niet teruggebeld zoals beloofd. Wat een drama vergeleken met een eerder schadegeval bij een andere verzekeraar waar vriendelijk en voortvarend actie werd ondernomen. En het zou zo simpel opgelost kunnen worden want ik woon op loopafstand van een erkend schadehersteller! Ik voel me inmiddels gedwongen mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen. Hopelijk weten zij National Academic in beweging te krijgen!
Overigens valt op dat bij de enige positieve reviews op deze site National Academic zelf als bron vermeld staat. 🤔
Snel en goed contact via de chat, ondertussen de gevraagde informatie al op de mail! Superfijn!
Ik heb een wijziging doorgegeven voor mijn autoverzekering, was met één emailtje geregeld. Klasse!
Prima afgehandeld, vlot en snel.Ik ben zeer tevreden.
Mijn vraag over de 'groene kaart' werd snel, adequaat en naar tevredenheid behandeld.
Duidelijk.Informatie gevraagd over schade zelf betalen of via de verzekering.Ik kreeg direct een duidelijk antwoord en ook die info via de mail.
Ik had schade aan de auto. Na melding werd ik gebeld door het herstel bedrijf voor een afspraak. Leenauto werd gebracht en mijn auto werd opgehaald. Na reparatie werd de auto, zelfs gewassen, weer gebracht. Trots liet de man het resultaat van de reparatie zien. Het was ook perfect gerepareerd.
Ik ben keurig te woord gestaan door mevrouw en ben ook prima door haar geholpen. Het gesprek verliep op een rustige en ontspannen manier waarbij ik het gevoel kreeg dat ik als klant werd begrepen en ook dat er alle tijd aan mij werd geboden. Al met al was het een prettige ervaring met jullie klantenservice.
Prima!Vriendelijke medewerker aan de telefoon.Snelle verwerking van de gegevens.
Toppers.Bij wijziging van mijn autoverzekering omdat ik een andere heb gekocht, hebben ze me gelijk geattendeerd op de pechhulp.Ook gelijk aangepastVriendelijke medewerkster.Geen woorden....Martin
Via telefoon correct geholpenLeenauto procedure verliep primaIk ben erg tevreden over de afwikkeling
Uitstekend. Snel. IK werd dezelfde dag gebeld door het schade bedrijf en ben gelijk langs gegaan voor het opnemen van de schade. Enige verschil met de beloofde service is dat ik gevraagd ben om de auto bij de garage te brengen en te halen.
vlotte en correcte afhandeling van de geleden schade. Alles is naar tevredenheidverholpen.vr. gr .J.W.Â
Soepel en vlot afgehandeld. Mails goed geformuleerd zowel zakelijk maar toch persoonlijk
Vlotte reactie, behulpzame medewerkers die verstand van zaken hebben. Vriendelijke benadering en klantgericht contact.
Uitstekend geholpen, erg vriendelijk en klantgericht
Schade in Frankrijk werd door NA prima afgehandeld.Complimenten daarvoor!
Het betreft een geleden autoschade. Ik ben prima geholpen; kon met een toe gezonden digitaal schadeformulier de gehele zaak prima afhandelen. Ik kreeg keurig netjes via de email de stand van zaken toegezonden en kon zo de gehele autoschade afhandelen. Mijn hartelijke dank voor de prima afhandeling.met vriendelijke groet, Peter
De schade is door het schadebedrijf prima hersteld.De auto werd opgehaald en geruild met het vervangend voertuig.Na een kleine week werd hij ook weer netjes teruggebracht en ging het vervangend vervoer weer mee.Klasse!