Een auto verzekerd bij Interpolis achterop de mijne gereden, schade 1200 bij het schadebedrijf, expertise door Interpolis, blijft er maar 500,- over, krijg geen nieuwe achterbumper, niet nodig zegt Interpolis.en bedankt!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Een cliënt van interpolis rijdt achter op mijn auto
Er komt een expert zonder verstand van gerestaureerde oudere auto's terwijl ik dat duidelijk had aangegeven
Expert kortaf auto totaal los en je krijgt 2000 euro met behoud
Dat het een auto in nieuw staat is boeit hem totaal niet
De auto uiteindelijk kunnen maken met gebruikte delen maar kost nu 2500 euro
Contact met interpolis gehad maar is niet hun probleem had ik maar geen oudere auto moeten rijden want zijn dit consequenties
Schadeloos stellen gaat niet gebeuren dus
Hun cliënt brengt mij schade toe en kost mij geld
Hoe glashelder kun je zijn toch
Ik noem het een oplichters bende
Ondanks pechhulp verzekerd, dekking niet gekregen omdat roadguard werd ingeschakeld welke van Achema is. Net als Interpolis welke ook van Achema is.
Interpolis probeert alle mazen in het contract te vergroten en kapot te maken.
Tevens 2 uur aan de lijn gehangen door extreem slechte klantenservice.
Ik ben van links door een scooter aangereden en heb getuigen. Ik kon er niks aan doen. De dader reed door maar de politie vond hem! Hij weigerde daarna een formulier in te vullen.
Daarna zoveel onbegrip bij Interpolis, verkeerde informatie , tegenstrijdige informatie, het bos ingestuurd. Ik ben ook nog all risk verzekerd. Alsof ik een crimineel ben.
Nog nooit vertoond!
Al een aantal malen schade afgehandeld
Soms zijn ze slecht bereikbaar
Maar afhandeling altijd 👍
Al heel mijn leven all risk verzekerd geweest bij inter polis .
enkele maanden geleden is mijn auto in de nacht beschadigd over de hele zij kant en voor kant .
In het kort: auto naar de garage gebracht expert gekomen die zegt dat het 3 schades zijn ik krijg maar een schade uit betaald .
echt schandalig waarom zou ik oude schades op geven ik ben zuinig op mijn auto .
Nu zelf veel kosten gehad.
Heb nu twee keer ervaring met Interpolis gehad, en ik moet zeggen dat ik perfect geholpen ben. Een keer met mijn auto. Expert kwam en we hebben samen een vergoeding bepaald. Twee dagen later stond het geld op mijn rekening. Andere keer een geschil met de huurstichtingen na overlijden van schoonvader. Interpolis opgebeld.En zij hebben deze zaak overgenomen en opgelost met de verhuurder. Zelf niets aan hoeven doen. Voor mij geen andere verzekering dan Interpolis !
Ik ben all-risk verzekerd voor 197 euro per maand. Medio augustus 2016 krijg ik een aanrijding met een tegenpartij, hij zit fout en zijn verzekeringmaatschappij erkent het. Mijn eigen verzekering (Interpolis) wil toch een onderzoek starten omdat het bedrag van 7200 euro aan de hoge kant ligt. Er volgt een onderzoek, de auto wordt onderzocht, telefonisch interview en uiteindelijk komt er iemand bij mij thuis langs (2,5 uur persoonlijk interview). Er blijkt niets aan de hand te zijn. Interpolis geeft aan dat zij het geld zullen overmaken (in november). Continu achteraan gaan en uiteindelijk wordt het schadebedrag pas medio januari 2017 overgemaakt. De huurkosten heb ik nog steeds niet ontvangen. We zitten inmiddels bijna in maart, ik wordt van kastje naar de muur gestuurd. Dit allemaal terwijl ik niet eens fout zit, all-risk verzekerd ben, 197 euro per maand betaal. Waardeloze verzekeringmaatschappij. Wel innen, maar nooit of met moeite uitkeren, zelfs niet wanneer het een verhaalbare schade is. Woorden schieten mij te kort, echt waardeloos. Wij zijn inmiddels overgestapt naar een ander maatschappij.
Eerst na een week moeten bellen wanneer de schade betaald wordt! Zelfde dag bevestiging ontvangen dat binnen 5 dagen betaald wordt en nu na 11 dagen nog niets ontvangen!
Helaas verkeerde voorlichting gekregen bij schade maar nog nooit is een klacht zo netjes opgelost. Ook eerdere ervaringen Interpolis niets dan goeds!
Bij het afsluiten van een WA plus verzekering moet je ook een rechtbijstands verzekering afsluiten. Dat vertellen ze je er niet bij ! Had al mijn verzekeringen bij Interpolis ondergebracht, maar bij een aanrijding buiten mijn schuld moest ik alles zelf afhandelen met de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Ik moet dus al het werk voor ze doen dat is toch gewoon ongelofelijk. Zodra dit allemaal oplgelost is ga ik meteen over naar een andere maatschappij.
Interpolis glashelderrrrr
En daar is geen woord van gelogen
Rabobank verdient goud geld als tussenpersoon. Dienstverlening kennen ze niet, en opzeggen gaat zeer stroef.
Nadat een klant van Interpolis schade aan mijn auto had gereden, heb ik contact opgenomen met mijn eigen verzekering. Na twee telefoontjes, was het voor mij nog onduidelijk welke stappen ik precies moest zetten om de schade te claimen. Daarna heb ik Interpolis, de verzekering van de schaderijder, gebeld. Deze kon mij direct verder helpen door alleen al telefonisch de informatie van het schadeformulier te vermelden. Ze hebben mijn vragen beantwoorden en hebben helder uitgelegd welke stappen ik moest nemen. Ook het maken van een afspraak met de exper en de verdere afhandeling is goed verlopen!
In de afgelopen jaren helaas al enkele keren aanspraak moeten maken op mijn verzekering(auto en inboedel). In alle gevallen geen moeilijk gedoe en het bedrag binnen 2 dagen op mijn rekening.
Afgelopen vrijdag is mijn iphone6 in het toilet gevallen en ik heb het hele weekend zitten balen. Maandag met Interpolis gebeld en wederom geen moeilijk gedoe , de reparatie door Apple wordt gewoon vergoed. (ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat ik nu pech had en dat Interpolis dit niet zou vergoeden vanwege nalatigheid)
Ik hoef zelfs niks op te sturen , gewoon foto's maken en bonnetjes bewaren.
Daarom , top verzekering! ik ga daar nooit meer weg!
Heb in maart schade gehad met mijn auto (FULL CASCO VERZEKERD)
en ben nog aan het wachten op een afhandeling. Telefonisch valt niet te praten (zeer onvriendelijk) heb ook een rechtsbijstandsverzekering maar ze zijn bij interpolis zo slim dat je die niet kunt gebruiken omdat mij wordt verteld dat het nog in behandeling is. Betaal al 5 maanden wegenbelasting voor nx
Heb zeer slechte ervaring zoals zonder mijn toestemming verzekering opzeggen waardoor ik een boete krijg van € 407,- die ik moet betalen. Vervolgens bel ik ze op en wordt er alleen maar excuses aangeboden maar probleem oplossen ECHT NIET......
Mijn moeder van 73 met een aow uitmerinf kreeg een ongeluk met haar auto niet haar schuld. De tegenpartij ook een interpolis klant de aansprakelijkheid was meteen du8delijk. Nu 3 maanden later nog steeds geen geld. Gelukkig ben ik zelf allang weg nij interpolis.
Mijn auto was gestolen, Aangifte gedaan en bij Interpolis gemeld. De volgende dag stond er een huurauto bij mij voor de deur. (Een nieuwe beetle zelfs!) Die heb ik 20 dagen mogen gebruiken daarna moest ik de auto terug brengen en kreeg ik het aankoop bedrag op mijn rekening terug gestort. Ik ben goed geholpen, Enige minpunt jammer dat ik de spullen die in de auto lagen niet vergoed heb gehad.
Vroeger nooit schade gehad, afgelopen jaar ineens 3x. Een keer een grote ruit in de woonkamer met een barst, waarschijnlijk tijdens het stoeien een van de kinderen tegen het raam gevallen. Bij de tweede was mijn nieuwe telefoon van het bed gevallen en het scherm was stuk. En vandaag een barst in de autoruit. Bij alledrie de schades was het met een telefoontje snel geregeld, zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Alle rompslomp is uit handen genomen. Super!
door menselijk fout ( wat ook aantoonbaar is) is er per ongeluk een auto uit de verzekering gegaan! Interpolis kan de ingangsdatum 30 dagen terugzetten. In ons geval gaat het om 2 dagen....zonder dat er in die 2 dagen schade is geweest! zegt Interpolis GLAS HELDER: dat doen we niet. Resultaat 400 euro boete van het RDW! Polis loopt al 22 jaar maar blijkbaar verdienen ze niet genoeg aan ons.
Interpolis slecht meedenkend/ meevoelend met de klanten die al jaren zonder problemen trouw zijn geweest......Van je trouwe klanten moet je het hebben Interpolis!