Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Caterina
21-09-2021

Gemakkelijk te gebruiken en begrijpen

Elwin
20-09-2021

Alles ging soepel

17-09-2021

Duidelijk en overzichtelijk

09-09-2021

Pechvogelhulp blijkt totale flauwekul

Had de Pechvogel Plus Hulp verzekering afgesloten. Die zou na een ongeval alle zorg vergoeden die op een andere manier niet vergoed zou worden.

En inderdaad, ik kreeg een ongeval en moest na een operatie ca. 22 x fysiotherapie volgen.

Claim netjes ingediend. Begon Ditzo zich in alle mogelijke bochten te wringen om die €700 niet te hoeven uitkeren. Eerst zou het alleen bij de Plus-verzekering gelden. Maar die hád ik ook. O ja. Nee meneertje, het geldt alleen bij ongevallen in het buitenland. Maar dat staat niet in uw voorwaarden, meneer Ditzo. O, nou dan geldt het sowieso niet. Zelfs een advocaat erop gezet, maar Ditzo blijft weigeren zonder plausibele reden. Onbetrouwbare gasten, die Ditzo lui.

Johnny
08-09-2021

Goed en overzichtelijk

Het afsluiten ging heel alles was erg duidelijk kost geen moeite.ik zou iedereen adviseren om een ditzo verzekering te nemen prijstechnisch is het helemaal in orde Mvg johnny

Rene
08-09-2021

Uitstekende en snelle service

Nieuwe autoverzekering nodig? Tevens prijsvoordelig en vlotte afhandeling i.v.m. overschrijving huidige verzekering, dan moet u bij Ditzo zijn, echt geweldig!

06-09-2021

Prima geholpen

Top service fijn geholpen mee gedacht

Brenda
05-09-2021

Ik hou niet van dwingen

Ik ben tevrede en niet goed met de web zo ja ik heb niet zo te zegen maar ik ben tevrede danke

Diana
02-09-2021

Heb nu voor 01-11-2021 een verzekerings pakket afgesloten

Heb de verzekering telefonisch afgesloten en ben daardoor heel goed voorgelicht wat de verzekeringen betreft. Ik moet nog wel even wachten voordat ik de polissen krijg en nog nakijken waarvoor ik nu precies voor verzekerd ben. Misschien dat ik nog wat moet aanpassen.

Gellekink

Erg duidelijk en effectief

Ridgie
28-08-2021

Autoverzekering

Het regelen van de verzekering was zo eenvoudig en zo laat in de avond digitaal geregeld

Tevreden

Ik heb al een zorgverzekering al jaren bij Ditzo .

Waar ik zeer tevreden over ben .

Nu een inboedel en w-a verzekering af gesloten!

Inge

Prima en makkelijk

Na forse prijsverhoging van vorige verzekering, op zoek gegaan naar andere voordelige autoverzekering

Kwam door zoeken uit bij Ditzo.

Aanmelden, opties bekijken en afsluiten, zeer eenvoudig en duidelijk.

Voordelige verzekering en geen poespas, opsmuk!

Snel en makkelijk geregeld

Snel geregeld en mooie prijs kwaliteit verhouding

Isa
26-08-2021

Snel geregeld

Het was snel geregeld allemaal. Binnen een paar minuten.

Marijke
24-08-2021

Chat onbereikbaar en onmogelijk om gegevens te bewaren

Tijdens mijn aanmelding was er de mogelijkheid om mijn gegevens op slaan middels mijn email. Helaas kreeg ik daarop telkens foutmeldingen. Dit wilde ik navragen via de chatfunctie, maar die was vervolgens de hele tijd niet bereikbaar.