Echt een schandalige zorgverzekering echt ze moeten hun schaamen! Mijn doodzieke moeder zo laten lijden ze moet voor een oorzaak en behandeling naar belgie omdat ze in Nederland er geen raad mee weten alles in samen spraak met de artsen gedaan alles geregeld en anderzorg is de enigste partij die niet mee werkt mijn moeder kan niet eten ze wordt alleen maar vol gestopt met voedingflesjes (ze kan nog niet eens 5 meter lopen zonder buiten adem te zijn) en daarmee is voor hun het probleem opgelost ik werd ontzettend boos aan de telefoon ze blijven praten als een robot geen gevoel niks vooral die ene mevrouw die heeft geen hart niks ze blijft alleen steeds het script herhalen wat een ijskoud kreng zeg! Mijn eigen zorgverzekering zei ookal dat anderzorg alleen maar problemen opleverd elke zorgverzekering die ik gehad heb hebben overal een contract en hun alleen in Nederland en ik betaal zelfs minder als mijn moeder
Mvg
Marc van de Veerdonk junior
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ander zorg is een verzekering dat winst wil maken net als alle andere verzekeringen over de rug van zieke mensen. Geld uit je zak trommelen voor niks. Want vergoedingen zijn slecht, hier doet de overheid ook lekker in mee. En als je te laat betaald of het niet meer kunt betalen omdat het leven tegenwoordig extra duur word gemaakt sturen ze het gewoon naar een deurwaarder. Komen dan extra kosten bij. Ze denken dan dat je het wel kan betalen. Wat een hilarisch systeem.
Plaatsen Zorgverzekering af voor een persoon die geen email heeft met hotmail.com waar een medewerker op vasis van art.231b van SR wetende te doen overtreden. Waarbij op Zorgverzekeringsfraude worden gepleegd door een derde persone. Waar Anderzorg te Enschede hun fouten op het vervalsen van de persoonsgegevens weten te begaan. Hierbij wordt de wet van de bescherming van de persoonsgegevens overtreden door mede van de medewerkers van Anderzorg te Enschede
Bijzonder onvriendelijke klantenservice medewerker aan de lijn gehad. Ik hoopte op iemand die met me mee zou denken, maar werd in plaats daarvan vrijwel direct op autoritaire toon belerend, en op een gegeven moment haast aanvallend, bejegend. Toen ik hier iets van probeerde te zeggen werd ik onderbroken en kreeg eindelijk toch een zinnig antwoord waar ik nog iets aan had.
Maar dit soort mensen wil je toch niet voor je hebben werken, of mee geassocieerd worden als zorgverzekeraar? Al helemaal niet in een hulpbiedende functie. Zou me kapot schamen.
Bijna lachwekkend.
Volgend jaar stap ik over.
Altijd trouwe klant geweest bij Anderzorg t/m 2022.
De premie is extreem gestegen. Mijn nieuwe bedrag zou €114,75 euro per maand worden. Afgelopen jaar betaalde ik €88,50 euro per maand. Dit betekent dus dat ik serieus ELKE maand €26,25 extra kwijt ben, waar ik niets aan kan veranderen. En dat terwijl ik niet meer geld te besteden heb. Jullie geven zelf aan dat jullie premies marktconform zijn, ik citeer:
De premiestijging van Anderzorg Basis is marktconform. We zien dat andere verzekeraars ook de premies met circa € 15 hebben verhoogd.
Mooie woorden, maar €26,25 is geen €15.
Dit is een grote teleurstelling in jullie als verzekeraar.
Veel andere verzekeraars zijn ook verhoogd, maar zo'n stijging als bij Anderzorg is ongekend.
Jullie besluit om Anderzorg Compact af te schaffen is een grote fout geweest.
Hierbij zijn jullie mij als trouwe klant kwijt.
Ik was altijd tevreden over Anderzorg maar dat is nu voorbij.
A) de budget variant (Anderzorg Compact) hebben ze voor het welzijn van de klant laten vervallen en nu krijg je de Anderzorg Basis. De heeft dezelfde beperking van slechts 60% vergoeding bij niet gecontracteerde zorgverleners en daarbij nog maar een korting van € 20,- voor een verhoogd eigen risico in plaats van 26,50. Per saldo ben ik per maand € 25,- duurder uit. Ik zie de vooruitgang niet.
B) Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, maandag 14 november 20 minuten in de wacht gestaan en vandaag weer zonder gehoor. de chat werkt niet ivm drukte.
Voor iedereen die een basis zorgverzekering met een hoog eigen risico wil stap over! Over een paar jaar zal het 'label' Anderzorg komen te vervallen en zit je bij Menzis want om die reden zit Anderzorg voorwaarden zo negatief aan te passen zodat ze moeiteloos de klanten naar het label van Menzis kunnen overhevelen.
Ajuu Anderzorg!
Wat een vreselijke zorgverzekering,
Ze vergoeden amper wat en als je iets te laat hebt betaald kan je het onduidelijk terug vinden op de website omdat, daarop staat dat je geen openstaande bedragen hebt maar toch krijg je weer een mail dat er een automatische incasso poging is gedaan voor iets wat je allang betaald hebt. Navraag bij de klantenservice is zeker al waardeloos want de mensen daar zijn zeer onvriendelijk en beschikken ook over weinig kennis en geven maar onduidelijke antwoorden. Al met al niet aan te raden en zullen blij zijn in december over te kunnen stappen naar een andere zorgverzekering. Eentje waarbij het wel goed geregeld is en wel een vriendelijke klantenservice hebben.
Kies wijs en kies zeker geen Anderzorg daar krijg je zeker spijt van.
Verzekeren operaties niet wat ze wel zouden moeten vergoeden. En als je naar aanleiding daarvan contact zoekt geven ze geen gehoor. Je betaalt hier echt voor niks je zorg. Niet bij gaan!
Bijzonder. Nadat ik per 2022 ben overgestapt naar een andere zorgverzekering dan Anderzorg krijg ik ineens een factuur van 398,- voor een behandeling van 01-02-2021. Had ik deze factuur ook gekregen als ik klant was gebleven? Vreemde zaken, dit ga ik uitzoeken!
Bij Anderzorg gaan preferente medicijnen van het eigen risico af. Bij bijvoorbeeld Unive is dat niet zo. Dit is niet duidelijk door Anderzorg aangegeven. Helaas 1 januari overgestapt naar Anderzorg. Ik dacht dat dit een goedkope zorgverzekeraar was, maar nu blijkt is dit 1 van de duurdere. Pas op bij Anderzorg dus met preferente medicijnen!
Zware amateurs! Ben hier 10 jaar klant geweest! En als ze een beetje professioneler waren, was ik nog steeds klant! Ik kreeg ineens een aanmaning voor 2 maanden zorg vooruit! Dus ik heb ze een mailtje gestuurd wat hier de bedoeling van is! Ik heb nooit een reactie gekregen. Ik heb na 1 week besloten om alles vooruit te betalen en direct een andere zorgverzekering af te sluiten. kwa polis ga ik er zwaar op vooruit en maandelijks ook al 10 euro minder! Echt wat een amateurs die anderzorg slechte service overpriced slechte polis voorwaarden! Ik kan het weten ben er 10 jaar klant geweest Achtermekaar. nooit meer in ieder geval
trage communicatie, na lang aandringen en dreigen met officiele klacht is men eindelijk in beweging gekomen
Wegens noodzaak naar Belgie moeten gaan om daar medicatie te kopen. In nederland niet op voorraad. Volgens alles vergoeden ze 65% van het nederlandse tarief over buitenlandse medicatie. Ik heb voor ruim € 1000 medicatie moeten kopen ruim 3 maanden lang. Wat doet anderzorg? 1ste declaratie vergoeden ze circa 65%, tweede variërend 28% tot 41%. Ik ben de logica ff kwijt. Daarnaast wachten we ruim een maand op de uitbetaling. Slecht bereikbare klantenservice en reactietijd komen ze niet na. Bar en Bar slecht. Jarenlang klant geweest, maar niet meer dus. In 2022 overgestapt, beetje klaar mee. Jarenlang gelukkig geen noodzaak gehad om gebruik te maken van de verzekering, nu het wel zover is laten ze het afweten. Zakkenvullers!
De zoveelste die niet bereikbaar is als je iets wil regelen wat hun niet goed uitkomt. pfff
Vandaag contact gehad met Anderzorg. Word behandelt als een nummertje. Werd ook gezegd: het maakt niet uit of je nu een jaar bij ons zit of 15 jaar. We bieden je geen oplossing!
Zou niemand aanraden bij deze zorgverzekeraar.
Op 1 januari incasso op maandbetaling gezet, dit ook bevestigd gekregen. Desondanks proberen ze tot 2x toe een jaarbedrag af te schrijven! Wederom contact gezocht, bevestigd gekregen dat ze nu alsnog per maand gaan incasseren, doen dit ook maar vergeten 2 maanden te incasseren en leggen dit direct met opslag bij een incassobedrijf neer. Meer dan 10 jaar klant, maar geen enkele coulance mogelijk. Klacht indienen heeft geen zin, die lezen ze niet. Je krijgt een standaard brief met enkele punten waarin ze je daadwerkelijke klacht gewoon helemaal links laten liggen.
Ik betaal €6 meer maar kwam vandaag achter na langs geweest te zijn bij de mondhygiënist dat ik tot 75% vergoed ben bij me tandarts. Vind Anderzorg een slechte zorgverzekering en ga hier ook zeker weg!
Helaas moet ik het hele jaar volmaken, betaal €127,50 per maand en als ik naar de tandarts ga ben ik niet %100 verzekerd!?!?! Niet normaal!
Anderzorg stopt halverwege het verzekeringsjaar zonder aankondiging met de vergoeding van het middel dat ik al negen jaar slik (en vergoed heb gekregen) i.v.m. een verhoogd risico op kanker. Op herhaalde klachten reageren zij met steeds nieuwe uitvluchten en hele en halve leugens (aantoonbaar). Zij zeggen o.a. dat de verantwoordelijkheid over welk middel gebruikt wordt bij de apotheek ligt; maar in volgende brief geven ze zelf aan dat zij de apothekers onder druk zetten. In zo’n situatie even overleggen met de verzekerde zelf doen ze niet; ze laten je gewoon stikken.
Lekker verkeerd geïnformeerd door anderzorg zelf dat ik elk kalenderjaar vergoed zal krijgen. Denk ik nou mooi laat ik mij verzekerd bij anderzorg, krijg ik achteraf te horen dat het een fout is en het voor gehele verzekeringsduur is. Moet ik alle behandelingen uit eigen zak gaan betalen! lachwekkend. Slap excuus gekregen wat heb ik daar nou aan. Is jullie eigen schuld! nooit meer anderzorg voor mij
Zelden zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Zaken in rekening brengen kunnen ze heel goed, maar als je vervolgens uitleg vraagt en de vordering betwist, hoor je niets meer terug. Ik ben al 4 maanden(!) bezig een antwoord te krijgen op een relatief simpele vraag, maar het enige wat je krijgt zijn loze beloftes. Er is een reden waarom ze zo goedkoop zijn, doe het niet.